Spændende koncept, men er du sikker på, at Nike ikke nakker siden grundet copyright? Hvis ikke, har jeg et par punkter:
Overskueligt design, men hvorfor er der ingen billeder? Det ville da være logisk med et par flotte billeder af skoen, så man får lyst til at klikke på dine kategorier.
Det samme gælder, når først man klikker på kategorisiden. Her er virkeligt tomt.
Du har kæmpestore skrifttyper over det hele på siden. Det gør det svært at se, hvor man skal kigge hen.
Gode tekster på forsiden med udmærkede underoverskrifter.
Spændende koncept, men er du sikker på, at Nike ikke nakker siden grundet copyright? Hvis ikke, har jeg et par punkter:
Overskueligt design, men hvorfor er der ingen billeder? Det ville da være logisk med et par flotte billeder af skoen, så man får lyst til at klikke på dine kategorier.
Det samme gælder, når først man klikker på kategorisiden. Her er virkeligt tomt.
Du har kæmpestore skrifttyper over det hele på siden. Det gør det svært at se, hvor man skal kigge hen.
Gode tekster på forsiden med udmærkede underoverskrifter.
Godt, at du har maskeret dine links :)
Det skal jeg ikke kunne sige, men det håber jeg ikke på.
1. Jeg er igang med at arbejde på det. Jeg er ikke noget god haj til design, da de jo skal placeres osv, så det kommer nok i løbet af dagene.
2. Som sagt, så får jeg kigget på det.
3: Jeg kigger på det.
Tak for din feedback, jeg får gjort noget ved det :-)