Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om BilligeNikeSuperfly.dk?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Siden har fået et nyt design, da jeg selv synes - som andre også mente - at siden så for hjemmebrygget ud, så jeg gik på ThemeForest og købte et design og resultat blev følgende:

Billige Nike Superfly

Hvad synes i om det?

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 23:08

Frederik Storm:

Hej allesammen.

Siden har fået et nyt design, da jeg selv synes - som andre også mente - at siden så for hjemmebrygget ud, så jeg gik på ThemeForest og købte et design og resultat blev følgende:

Billige Nike Superfly

Hvad synes i om det?

De bedste hilsner

Frederik

Ser meget bedre ud synes jeg, men mangler dog stadig billeder.

Mvh

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 17:55

Tak for feedback. :-)

Jeg har puttet lidt knapper inde på Superfly 2 siden og på Superfly 3 siden. Derudover, så har jeg puttet billeder på nogle af dem, men deres XML-feed er ikke optimalt lige for tiden - kan ses her: Nike Superfly 3 Lilla Neon.

De bedste hilsner

Frederik

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 16:25

Er der nogen andre der lige vil give lidt feedback? :-)

Jeg sætter pris på alt.

De bedste hilsner

Frederik

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 16:30

Uf, tråden er ved at være lang.

Jeg har slet ikke læst det hele, og jeg beklager på forhånd hvis det allerede er nævnt.

Men produkt billeder! jeg synes der mangler billeder i stor stil, jeg taler fra erfaring når jeg siger; billeder sælger!.

I affiliate sider skal lære lidt af webshops i har stort set samme arbejde, i skal sælge produktet så godt som i kan så når de bliver sendt videre, er de allerede klar til at købe. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 16:47

Simon Elkjær:

Uf, tråden er ved at være lang.

Jeg har slet ikke læst det hele, og jeg beklager på forhånd hvis det allerede er nævnt.

Men produkt billeder! jeg synes der mangler billeder i stor stil, jeg taler fra erfaring når jeg siger; billeder sælger!.

I affiliate sider skal lære lidt af webshops i har stort set samme arbejde, i skal sælge produktet så godt som i kan så når de bliver sendt videre, er de allerede klar til at købe. 

Det er faktisk sådan, at jeg faktisk lige har sat dette op. Det bare sådan med dem der laver XML-feedsne, at når de ikke har flere af det enkelte produkt, fjerner de det fra XML-feedet, og da mit script ikke tager hensyn til dette, blev alt der ikke havde en værdi i XML-feedet lavet til 0. Derfor så ser det lidt sjovt ud nu, men jeg er igang med det! :-)

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)