Siden har fået et nyt design, da jeg selv synes - som andre også mente - at siden så for hjemmebrygget ud, så jeg gik på ThemeForest og købte et design og resultat blev følgende:
Siden har fået et nyt design, da jeg selv synes - som andre også mente - at siden så for hjemmebrygget ud, så jeg gik på ThemeForest og købte et design og resultat blev følgende:
Jeg har puttet lidt knapper inde på Superfly 2 siden og på Superfly 3 siden. Derudover, så har jeg puttet billeder på nogle af dem, men deres XML-feed er ikke optimalt lige for tiden - kan ses her: Nike Superfly 3 Lilla Neon.
Jeg har slet ikke læst det hele, og jeg beklager på forhånd hvis det allerede er nævnt.
Men produkt billeder! jeg synes der mangler billeder i stor stil, jeg taler fra erfaring når jeg siger; billeder sælger!.
I affiliate sider skal lære lidt af webshops i har stort set samme arbejde, i skal sælge produktet så godt som i kan så når de bliver sendt videre, er de allerede klar til at købe.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jeg har slet ikke læst det hele, og jeg beklager på forhånd hvis det allerede er nævnt.
Men produkt billeder! jeg synes der mangler billeder i stor stil, jeg taler fra erfaring når jeg siger; billeder sælger!.
I affiliate sider skal lære lidt af webshops i har stort set samme arbejde, i skal sælge produktet så godt som i kan så når de bliver sendt videre, er de allerede klar til at købe.
Det er faktisk sådan, at jeg faktisk lige har sat dette op. Det bare sådan med dem der laver XML-feedsne, at når de ikke har flere af det enkelte produkt, fjerner de det fra XML-feedet, og da mit script ikke tager hensyn til dette, blev alt der ikke havde en værdi i XML-feedet lavet til 0. Derfor så ser det lidt sjovt ud nu, men jeg er igang med det! :-)