Nogen andre der har noget feedback, de vil dele? :-)
Hej Frederik
Kan det passe du er 14? Synes det er en super fed side, med den bagdel som er designet... Måske bare bare mig der er lidt syg i hovdet.. Men synes godt du kan give den et pift og det ved jeg du kan :D
God vind!!
Hilsen
Emil
Dette er korrekt.
Som sagt, så er det mit første design.
Og fred være med det! Jeg skyder på at om 6-7 år er du pisse god til deisgn og hele lortet :)
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Ved du rent juridisk om du må benytte Nikes navn og produkt navn i et domæne?
Rent ud sagt, så ved jeg det ikke.
Jeg går ud fra, at hvis der er nogle problemer, så sender Nike mig en mail, og så er det ude af verdenen.
Du krænker Nikes trademarks/varemærker, så de kan kræve domænet udleveret kvit og frit... Så måske du skulle overveje, om det ik var en ide, at anskaffe dig et andet domæne til siden? Et domæne som ik krænker nogen... Evt bare som back up, hvis de kræver det udleveret...
For at være ærlig synes jeg siden virker enorm uprofessionel. Synes den lugter alt for meget af affiliate
Hvordan kan du sige det til en knægt på 14 år, der lige har lavet sit første design?
Det er sgu grumt..
Hilsen
Emil
Uden at kommentere på designet eller resten af debatten - så er vi vel her for at lære? Uanset om drengen er 14 år eller 30 år har han brug for at høre hvad andre mener. Uanset om det falder i god jord eller ej.
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
For at være ærlig synes jeg siden virker enorm uprofessionel. Synes den lugter alt for meget af affiliate
Hvordan kan du sige det til en knægt på 14 år, der lige har lavet sit første design?
Det er sgu grumt..
Hilsen
Emil
Uden at kommentere på designet eller resten af debatten - så er vi vel her for at lære? Uanset om drengen er 14 år eller 30 år har han brug for at høre hvad andre mener. Uanset om det falder i god jord eller ej.
Lasse - tak for din feedback ;-)
Jeg tager imod alt konstruktivt kritik, og det har jeg også fået. Uanset om det er mit første design eller ej, så er alt feedback godt.
Jeg tager imod alt konstruktivt kritik, og det har jeg også fået. Uanset om det er mit første design eller ej, så er alt feedback godt.
De bedste hilsner
Frederik
Hej Frederik.
Jeg går ud fra, at du ikke er færdig med siden endnu, men her er nogle ting jeg ville sætte/rette ind.
Få et logo
Lav menuen mindre
Lav copyright banneren samme farve som banneren øverst. Og lav den mindre.
Få billeder af støvlerne.
Lav en underside for sig selv, der hedder guide eller lign. Hvor du fortæller om støvlerne, hvad det er og hvilke man skal vælge osv. Det som du har skrevet på forsiden.
Lav endnu en underside for sig selv, som kan omhandler ''Om'' måske Kontakt eller lign.
Håber det var nok.
Og til ''IværksætterGen'', så håber jeg det er i orden jeg siger min mening denne her gang.
Mvh
Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..