Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om BilligeNikeSuperfly.dk?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Storm:

IværksætterGen:

Frederik Storm:

Nogen andre der har noget feedback, de vil dele? :-)

Hej Frederik

Kan det passe du er 14? Synes det er en super fed side, med den bagdel som er designet... Måske bare bare mig der er lidt syg i hovdet.. Men synes godt du kan give den et pift og det ved jeg du kan :D

God vind!!

Hilsen

Emil

Dette er korrekt.

Som sagt, så er det mit første design.

Og fred være med det! Jeg skyder på at om 6-7 år er du pisse god til deisgn og hele lortet :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:42

Frederik Storm:

Manageren:

Bare lige et spørgsmål..

Ved du rent juridisk om du må benytte Nikes navn og produkt navn i et domæne?

Rent ud sagt, så ved jeg det ikke.

Jeg går ud fra, at hvis der er nogle problemer, så sender Nike mig en mail, og så er det ude af verdenen.

Du krænker Nikes trademarks/varemærker, så de kan kræve domænet udleveret kvit og frit... Så måske du skulle overveje, om det ik var en ide, at anskaffe dig et andet domæne til siden? Et domæne som ik krænker nogen... Evt bare som back up, hvis de kræver det udleveret...

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 12:31

Hej Frederik.

For at være ærlig synes jeg siden virker enorm uprofessionel. Synes den lugter alt for meget af affiliate

Der mangler billeder. Banneren nederst på siden med copyright osv. virker alt for stor i forhold til det andet indhold.

Men alt held og lykke med projektet ;)

Mvh 

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:59

jeg ville finde et andet domæne at satse på .

lave det med billeder og lidt liv grafisk behøver ikke være vilde sammenligne i produkter i koloner f.eks.

klikke rundt mere og læse artikler omkring produktet

godt fodbold logo øverste på siden.

sidste og ikke mindste bloggen også gerne lidt jævnligt på siden vis ønsker meget liv på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Lasse Kalkar:

Hej Frederik.

For at være ærlig synes jeg siden virker enorm uprofessionel. Synes den lugter alt for meget af affiliate

Hvordan kan du sige det til en knægt på 14 år, der lige har lavet sit første design?

Det er sgu grumt..

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 17:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

IværksætterGen:

Lasse Kalkar:

Hej Frederik.

Hvordan kan du sige det til en knægt på 14 år, der lige har lavet sit første design?

Det er sgu grumt..

Hilsen

Emil

Uden at kommentere på designet eller resten af debatten - så er vi vel her for at lære? Uanset om drengen er 14 år eller 30 år har han brug for at høre hvad andre mener. Uanset om det falder i god jord eller ej. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 18:39

Denni Pultz Gottfredsen:

IværksætterGen:

Lasse Kalkar:

Hej Frederik.

Det er sgu grumt..

Hilsen

Emil

Uden at kommentere på designet eller resten af debatten - så er vi vel her for at lære? Uanset om drengen er 14 år eller 30 år har han brug for at høre hvad andre mener. Uanset om det falder i god jord eller ej. 

Lasse - tak for din feedback ;-)

Jeg tager imod alt konstruktivt kritik, og det har jeg også fået. Uanset om det er mit første design eller ej, så er alt feedback godt.

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 18:53

Jeg har gjort designet smallere i bredden - blev det bedre af det?

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 01:36

IværksætterGen:

Det er sgu grumt..

Hilsen

Emil

Med ærlighed kommer både Frederik og jeg længst. Det ville da være mere grumt, hvis jeg ikke var ærlig.

Hvis jeg siger min mening kan Frederik lære af det, og lave siden bedre.

Som der også bliver skrevet i et andet indlæg, så er det vel ligemeget om man er 14 eller 30, men vi alle kan lære. 

Mvh 

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 01:44

Frederik Storm:

Lasse - tak for din feedback ;-)

Jeg tager imod alt konstruktivt kritik, og det har jeg også fået. Uanset om det er mit første design eller ej, så er alt feedback godt.

De bedste hilsner

Frederik

Hej Frederik.

Jeg går ud fra, at du ikke er færdig med siden endnu, men her er nogle ting jeg ville sætte/rette ind.

• Få et logo
  • Lav menuen mindre
  • Lav copyright banneren samme farve som banneren øverst. Og lav den mindre.
  • Få billeder af støvlerne.
  • Lav en underside for sig selv, der hedder guide eller lign. Hvor du fortæller om støvlerne, hvad det er og hvilke man skal vælge osv. Det som du har skrevet på forsiden.
  • Lav endnu en underside for sig selv, som kan omhandler ''Om'' måske Kontakt eller lign.

Håber det var nok. 

Og til ''IværksætterGen'', så håber jeg det er i orden jeg siger min mening denne her gang.

Mvh

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)