Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google++ Pro Guide (Engelsk)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen,

Det her er en opfølgning til Google+ Start Guiden, som jeg skrev før.

Vi har "nu" nemlig Google++ Pro Guiden "klar". Jeg skriver det på den måde fordi den i princippet ikke er færdig og bliver det heller aldrig. :-)

Det er og bliver den ikke fordi, ligesom skaberen af guiden siger, skal den laves af fællesskabet/community. Jeg er nok en af de mange som vil tilføje et par ting til guiden i de næste par dage. Så følg med i den og se hvilke tips og tricks der kommer og hvem ved, måske lære I en ny ting eller to ;-).

Ang. den danske version eller generelt andre sprog, ved jeg ikke om blive en realitet, da det bliver svært at oversætte guiden konstant til nye sprog. Man skal dog aldrig sige aldrig. Så jeg vil snakke med Cy, om hvordan vi lige klare den. Måske bliver det et åbent dokument, hvor alle giver photoshop-filerne til deres tips, så de kan oversættes, og derfra kan det evt. blive organiseret så man kan se hvilke sprog og hvilke af tips'ne er blevet oversat. Det er dog kun en idé, og skal skrive hvis vi får noget af guiden på dansk.

Men god fornøjelse med den engelske version indtil da.

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lille opdatering:

Jeg har på det seneste ikke haft tid til oversætte guide'sne til dansk men håber I kan overleve med de engelske versioner indtil da.

Derudover har jeg helt glemt at fortælle jer, der endnu ikke har fået Google+, at I nemt kan få en invitation, bare ved at trykke her.

God fornøjelse!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)