Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google+ Start Guiden!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle!

Har lige læst nyhedsbrevet fra Amino og er glad for at se at Google+ også er kommet til her til.

Jeg vil dog lige hjælpe jer godt igang på G+!

Jeg har været med til at oversætte en guide, om hvordan man starter op på Google+, til det dansk og vil selvfølgelig dele den med jer: http://goo.gl/8m2Pr

(Vi er igang med at lave en Google++ Pro Guide, som vil omfatte næsten alle elementer i Google+. Den som jeg har givet et link til, er for dem som lige er startet.)

Jeg vil blive endnu gladere hvis I ville dele den med alle I kender. Behøver ikke kun være på Google+ men også på Facebook.

Hvis I gerne vil ind på Google+, så husk at I skal bruge en gmail-konto. Det skal man fordi Google's andre produkter går lidt ind over Google+.

Jeg vil meget gerne sende jer en invitation, ligesom Martin og resten af Amino-teamet vil. Bare skriv jeres gmail til mig, så får I en invitation. 

Min G+: danielpetersen.net/google

Til slut vil jeg dog lige pointere noget som Martin ikke fik gjort i sin video, om Google+.

Lige nu kan man kun invitere hinanden fordi det er et projekt. Det er en beta-version om man vil.

Det betyder også at der er mange features som ikke er implementeret endnu. Dvs. sådan noget som fan-sider, brand-sider, spørgsmål og spil kommer snart. Google har faktisk lige prioriteret business-sider højere op end nogen af de andre funktioner fordi der er så stor en efterspørgsel på dem. Så lad være med at oprette jeres forretning endnu, har Google bedt om.

Opret jer selv og kig jer omkring indtil da :)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske fin guide til begyndere. Dog nævner den intet om, hvordan man personificerer sin profil, hvilket måske ikke er logik for helt nye og "almindelige" brugere.

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg i en mere eller mindre grad enig med dig i. Men kan du uddybe lide og evt. give eksempler på dette? Jeg vil nemlig meget gerne bringe det videre så det kan komme med i version 2 :)

Fra Kastrup
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Daniel.
Og tak jeg vil gerne inviteres til Google + - jeg har ikke kunne finde ud af at komme der ind selv ikke ved hjælp fra Amino :-(

Min mail er

Melchior.Jensen@gmail.com

Tak for hjælpen og god dag Helene

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jensen:
Hej Daniel.
Og tak jeg vil gerne inviteres til Google + - jeg har ikke kunne finde ud af at komme der ind selv ikke ved hjælp fra Amino :-(

Min mail er

Melchior.Jensen@gmail.com

Tak for hjælpen og god dag Helene


Jeg har også lige sendt dig en invitation :)

Fra Sorø
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Petersen:
Jeg vil meget gerne sende jer en invitation, ligesom Martin og resten af Amino-teamet vil. Bare skriv jeres gmail til mig, så får I en invitation. 

Du må da også gerne sende en invitation til philipwiese.dk@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den sendt :)

Fra Sorø
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtaget, og takker Smile

Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel..

Du må gerne sende en invitation til mig :-)

mathiassundbyj@gmail.com

Ville være kanon :-)

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

mattensundby:

Hej Daniel..

Du må gerne sende en invitation til mig :-)

mathiassundbyj@gmail.com

Ville være kanon :-)

Selvfølgelig også gjort :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)