Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop - www.cakesandmore.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Cakesandmore Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen

Så er jeg så småt ved at være klar til min webshop skal gå i luften. Jeg har "udviklet" den i Oscommerce. Men for at være ærlig - er jeg noget grøn :-)

Feedback - ris - ros er MEGET velkommen.

Tjek den ud på - www.cakesandmore.dk

Ser frem til jeres svar

MvH

Søren

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 08:33

Hej Søren.

Jeg tror, at det er fin lille niche, du har fundet dig der :)

1) Overvej at få en professionel fotograf til at tage dine produktbilleder. Eksempelvis sælger dette billede http://www.cakesandmore.dk/product_info.php?products_id=118 ikke varen særligt godt. Se evt. disse eksempler på gode produktfotografier.

2) Kan OsCommerce skrive mere søgemaskinevenlige URLer i stil med www.cakesandmore.dk/funcakes-fondant? - Det vil hjælpe dig en del ift. placering i søgeresultater.

3) Brug lidt penge på et professionelt logo. Tag evt. en snak med Cre8tive som har hjulpet mange Aminoer (inklusiv mig) med at give hjemmesider et mere professionelt og tillidsvækkende udtryk. Det koster omtrent det samme som 4-5 store kagemænd.

4) Din købsknap er næsten usynlig. Det er lidt uhensigtmæssigt, hvis du gerne vil have folk til at købe Wink

5) Overvej at sætte default hak i "Nyhedsbrev" når kunden bestiller. Det er lovligt og giver dig mulighed for ny indtjening fra kunden senere.

Mvh Troels.

Fra Hadsten
Tilmeldt 9. Jul 11
Fra  Cakesandmore Skrevet kl. 08:45
Hej Troels - tak for ultra hurtigt svar...;-)

1: ja - du har ret mht billeder. Har brugt producentens billeder. Men prøver at holde omk i bund

2: ved jeg faktisk ikke - er som sag meget grøn her. Så nogen sminker med erfaring - sig til..;-)

3: ja - egen kreation...;-) skal nok kigge på det..

4: under produkter??

5: må jeg lige finde hvor man gør...:-) aminoer ved i det??

Mange tak for svar
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 08:48

4) - Både på produktoversigten (listevisningen) og på produktvisningen.

Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:08

en ting jeg faldt over var når man trykker på billederne er det ikke alle man kan gøre store det er lidt øv så man ikke kan se detaljerne eller en ok side 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:13

5 hoved punkter nævnes igen og menu øverste bliver også fyldt op info , betingelser , kontakt, om os ,lige lidt tom kun links forsiden og kontakt siden.

udnyt bedre titlen og brug alle 67 tegn som google viser lav den  sigende og lang derved mere klik bar jeg mener denne her titlen <title>Cakesandmore</title>

produkt beskrivelser stærk mangelfuld hvad er indhold stoffer .

hvad har du af tips det kan bruges til en linje tekst siger ikke meget

i alt et stort arbejde med at gøre siden mere troværdig med længere tekste og gerne en side om jer mangler der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 9. Jul 11
Fra  Cakesandmore Skrevet kl. 10:20
Tak for feedback. Helt rigtigt med billede størrelse. Arbejder på en løsning.

Hvad siger folk til farvevalg på siden. Er det helt tosset??
Fra Hadsten
Tilmeldt 9. Jul 11
Fra  Cakesandmore Skrevet kl. 13:10
Tak for svar Mikael. Når du siger title - er det beskrivelsen af siden som Google læser??

Og ja - længere beskrivelser på siden. Det skal gøres..

Hvad med det generelle design - er det hensigtsmæssigt??

Alle forslag modtages med åbne arme..
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Selv hvis siden havde runde hjørner, ville den stadig være firkantet. Nu skal jeg forklare dig hvorfor. Det har noget at gøre med, at man på utallige kilometers afstand kan bedømme, at det der er en skabelon. Nu gentager jeg mig selv, men halleluja, hvor er det firkantet. Det er måske for meget at forlange, at alle sider skal skille sig ud på en god måde, men det er en god idé, hvis de gør, synes jeg selv, og det gør din beklageligvis ikke. 

Nu er jeg lige ved at gå i kødet på dit design, og det fortsætter jeg med lige om lidt, når jeg har sagt, at jeg er sikker på, at funktionaliteten ikke fejler noget. Det er uden tvivl en fantastisk webshop. Det er en guldbar i en våd papkasse, hvis du forstår.

Skulle det vise sig, at du har designet siden fra bunden, burde du slås over fingrene med en lineal for at få det til at ligne en skabelon så meget. Det går jeg ikke ud fra, at du har gjort, så tilbage til at tale dårligt om skabeloner.

Jeg mangler luft, og det er ikke, fordi jeg taler, mens jeg skriver, men fordi den er meget kompakt og gnidret, den der side. Store mellemrum er moderne. Jeg vil tro, det er, fordi det gør en side så meget lettere at kigge på. Jeg siger ikke, at mine øjne brænder, men det ville have været rart med lidt plads og sådan. 

Farverne har du faktisk ramt meget godt, når man tænker på, at du sælger kagegrej, men når billederne har hvid baggrund og er på en cremefarvet side, kommer det til at se meget, meget, meget uheldigt ud, og der kunne det være smooth, hvis du forstår, smooth, som jazz, hvis du havde noget skygge eller en ramme. Det ville faktisk redde en hel del.

Logoet ved jeg ikke lige, hvad der er gået galt med, men det ligner noget, du har lavet i Paint. Du må tilgive mig, hvis det er rigtigt. Jeg skimtede lige et indlæg, hvor der stod, at du burde få en professionel til at designe et logo, og det burde du, hvis du tager dine kageværktøjer seriøst. Logoer skal være genkendlige i sort og hvid, og det bliver lidt svært med regnbuekagen der. Selvfølgelig kunne du nok skære baggrunden ud og sådan, men nej, drop det. Og teksten der. Arial? Tekstfarven matcher ikke engang kagecirklen. Harmoni er altså en relativt vigtig ting. 

Og tilbage til mellemrummet der. Det har jeg snakket nok om. Lidt større tekst måske også. Linjeafstanden er egentlig okay. Forstør teksten og linjeafstanden. Altså så de følges ad i relation til hinanden. 

Jeg undskylder, hvis jeg er lidt for løssluppen i mine formuleringer, men jeg var lige i stødet, fordi jeg var ved at svine min hjemby til på Formspring. Når først jeg er inde i det, er jeg som et godstog, du ved, et velformuleret godstog. 

Men det skal vi ikke snakke om.

Hvis du tager mine råd til dig eller noget, vil jeg måske sågar købe noget kagegrej. Jeg kan opskriften på verdens bedste chokoladekage. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)