Selv hvis siden havde runde hjørner, ville den stadig være firkantet. Nu skal jeg forklare dig hvorfor. Det har noget at gøre med, at man på utallige kilometers afstand kan bedømme, at det der er en skabelon. Nu gentager jeg mig selv, men halleluja, hvor er det firkantet. Det er måske for meget at forlange, at alle sider skal skille sig ud på en god måde, men det er en god idé, hvis de gør, synes jeg selv, og det gør din beklageligvis ikke.
Nu er jeg lige ved at gå i kødet på dit design, og det fortsætter jeg med lige om lidt, når jeg har sagt, at jeg er sikker på, at funktionaliteten ikke fejler noget. Det er uden tvivl en fantastisk webshop. Det er en guldbar i en våd papkasse, hvis du forstår.
Skulle det vise sig, at du har designet siden fra bunden, burde du slås over fingrene med en lineal for at få det til at ligne en skabelon så meget. Det går jeg ikke ud fra, at du har gjort, så tilbage til at tale dårligt om skabeloner.
Jeg mangler luft, og det er ikke, fordi jeg taler, mens jeg skriver, men fordi den er meget kompakt og gnidret, den der side. Store mellemrum er moderne. Jeg vil tro, det er, fordi det gør en side så meget lettere at kigge på. Jeg siger ikke, at mine øjne brænder, men det ville have været rart med lidt plads og sådan.
Farverne har du faktisk ramt meget godt, når man tænker på, at du sælger kagegrej, men når billederne har hvid baggrund og er på en cremefarvet side, kommer det til at se meget, meget, meget uheldigt ud, og der kunne det være smooth, hvis du forstår, smooth, som jazz, hvis du havde noget skygge eller en ramme. Det ville faktisk redde en hel del.
Logoet ved jeg ikke lige, hvad der er gået galt med, men det ligner noget, du har lavet i Paint. Du må tilgive mig, hvis det er rigtigt. Jeg skimtede lige et indlæg, hvor der stod, at du burde få en professionel til at designe et logo, og det burde du, hvis du tager dine kageværktøjer seriøst. Logoer skal være genkendlige i sort og hvid, og det bliver lidt svært med regnbuekagen der. Selvfølgelig kunne du nok skære baggrunden ud og sådan, men nej, drop det. Og teksten der. Arial? Tekstfarven matcher ikke engang kagecirklen. Harmoni er altså en relativt vigtig ting.
Og tilbage til mellemrummet der. Det har jeg snakket nok om. Lidt større tekst måske også. Linjeafstanden er egentlig okay. Forstør teksten og linjeafstanden. Altså så de følges ad i relation til hinanden.
Jeg undskylder, hvis jeg er lidt for løssluppen i mine formuleringer, men jeg var lige i stødet, fordi jeg var ved at svine min hjemby til på Formspring. Når først jeg er inde i det, er jeg som et godstog, du ved, et velformuleret godstog.
Men det skal vi ikke snakke om.
Hvis du tager mine råd til dig eller noget, vil jeg måske sågar købe noget kagegrej. Jeg kan opskriften på verdens bedste chokoladekage.