Så må du nok diske op med noget mere - skal det beskattes, kan det jo overhovedet ikke betale sig, det lugter lidt sort. Noget helt andet, hvorfor kan en under 18 ikke bruges?
ja desværre jeg skriver hurtigt og bytter om, det er en af mine svagheder...og nej arbejdet er ikke sort, løn gives som b inkomst...
og hvorfor tror i at man ikke kan bruge en under 18?
Det hænger med arbejds erfaring , håndkraft osv. Jeg ansætter aldrig nogle under 18 , det er mit princip, for jeg betræber mig at levere det optimale service til mine klienter, om det handler om reklame omdeling eller rengøring eller have arbejde.
jeg ahr behov for hænder til at klippe nogle buske , slå græs arbejde fra på mandag, løn 100kr/timen, arbejde for ca 3 uger hvis du er god.
Kan absolut ikke se at der er noget forkert her eller noget at "lave grin med" enten har man lyst til arbejdet, kender en eller noget andet, hvorfor skulle der ikke findes en der vil nappe 100 kr i timen skulle da være underligt andet.
Hun har jo ikke legefrem brug for dem der IKKE vil have tjansen.
der er mange herinde har iværksætter genet, men satans mange der har "hakke" gen...., bliver i alrig trætte med at hakke?i minder mig meget om mine høns.....;)
der er mange herinde har iværksætter genet, men satans mange der har "hakke" gen...., bliver i alrig trætte med at hakke?i minder mig meget om mine høns.....;)
Der vil jeg lige give dig ret :)
Hun kommer sq med et helt oprigtigt tilbud. Hvis man synes det er et godt tilbud kan man sige ja, hvis ikke kan man jo bare takke nej. Der er jo ingen grund til at snakke om alt muligt andet irrelevant.