Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skuffet over kundeservice

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Olsen:

Jeg mener at det er rimeligt at kundeservice oplyser at det ikke er dækket af garantien. Og herefter tilbyder at sende en reparatør ud og kigge på problemet mod betaling.

Hvis der er tvivl om hvem der betaler kan man kun ende med en utilfreds kunde.

Charlotte

Ville måske være naturligt for en iværksætter... Men ringer du til TDC, HP eller lign er det bestemt ikke naturligt at oplyse herom, ihvertfald ikke som business.. Når det er oppe i organitions størrelse, skal de blot løse de problemer, kunderne ringer ind med.

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Charlotte Olsen:

Jeg mener at det er rimeligt at kundeservice oplyser at det ikke er dækket af garantien. Og herefter tilbyder at sende en reparatør ud og kigge på problemet mod betaling.

Hvis der er tvivl om hvem der betaler kan man kun ende med en utilfreds kunde.

Charlotte

Ville måske være naturligt for en iværksætter... Men ringer du til TDC, HP eller lign er det bestemt ikke naturligt at oplyse herom, ihvertfald ikke som business.. Når det er oppe i organitions størrelse, skal de blot løse de problemer, kunderne ringer ind med.

Det har du helt ret i, og det kender jeg udmærket fra min virksomhed.
Men min fattige mor har kun været iværksætter en gang og det gav underskud på 200.000, så hun har holdt sig til sit fastlønnede job de sidste årtier :-D

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)