Jeg har nu fået startet min egen virksomhed som er indenfor rådgivning af sports klubber og foreninger på baggrund af min unik viden som jeg har tilegnet mig indenfor de sidste 10 år i forbindelse med arbejder i denne branche.
Mit spørgsmål går på følgende; jeg ved godt det ikke er "nødvendigt" at have et cvr nr før jeg omsætter for +50.000 kr. men vil det skabe mere tryghed for kunderne hvis det fremgår på hjemmesiden at jeg har cvr registeret min virksomhed? og koster det overhoved noget at registre sig via webreg.dk og hvor meget arbejde er der bagefter? (hvad er jeres erfaring med dette)
Jeg har kikket Amino siderne igennem og kan ikke finde tilsvarende tråde med svar i - så jeg håber du kan hjælpe mig :)
Er selv igang med at stifte firma og har valgt at få et cvr. nr. selvom min omsætning måske ikke rammer over de 50.000 kr. Men for troværdigheden skyld, føler et CVR. nr. er et vigtig led.
Nej det koster ikke noget at registrere et CVR-nummer. Dog skal du kun registrere dit selskab som I/S hvis du har en partner/ven som skal være medejer..
KUN??? jeg er indehaver og ejer af selvskabet, altså ingen partner eller medejer men derfor skal jeg da stadig registere mit selvskab som I/S? hvor meget indberetning skal der fortages?