Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR nr. nødvendigt eller blot tryghed for kunderne???

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har nu fået startet min egen virksomhed som er indenfor rådgivning af sports klubber og foreninger på baggrund af min unik viden som jeg har tilegnet mig indenfor de sidste 10 år i forbindelse med arbejder i denne branche.

Mit spørgsmål går på følgende; jeg ved godt det ikke er "nødvendigt" at have et cvr nr før jeg omsætter for +50.000 kr. men vil det skabe mere tryghed for kunderne hvis det fremgår på hjemmesiden at jeg har cvr registeret min virksomhed? og koster det overhoved noget at registre sig via webreg.dk og hvor meget arbejde er der bagefter? (hvad er jeres erfaring med dette)

Jeg har kikket Amino siderne igennem og kan ikke finde tilsvarende tråde med svar i - så jeg håber du kan hjælpe mig :)

På forhånd tak for alle svar.

Rune

www.sportconsulting.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 22. Mar 11
Skrevet kl. 22:09

Ikke en eneste rar Amino der kan hjælpe ;( ???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37

Hej.

Det er vel individuelt...dog synes jeg personligt, at et CVR.nr. udstråler en vis form for seriøsitet.

MvH

Peter

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:55

Hej

Enig med Peter.

Iøvrigt er der flere kunder, erhverv, som kun ønsker at handle med registrerede virksomheder.

Tonny

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 22:58

Hej Rune

Er selv igang med at stifte firma og har valgt at få et cvr. nr. selvom min omsætning måske ikke rammer over de 50.000 kr. Men for troværdigheden skyld, føler et CVR. nr. er et vigtig led. 

Mvh.

Kristian Lim Andersen

Fra Nyborg
Tilmeldt 22. Mar 11
Skrevet kl. 08:51

Okey - ta for de rare svar.

Jeg CVR registere mig via web reg som i/S selvskab - hvor meget regnskab skal der laves og koster det noget at cvr registere sig?

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 09:07

Nej det koster ikke noget at registrere et CVR-nummer. Dog skal du kun registrere dit selskab som I/S hvis du har en partner/ven som skal være medejer..

Fra Nyborg
Tilmeldt 22. Mar 11
Skrevet kl. 09:12

KUN??? jeg er indehaver og ejer af selvskabet, altså ingen partner eller medejer men derfor skal jeg da stadig registere mit selvskab som I/S? hvor meget indberetning skal der fortages?

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 09:15

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 22. Mar 11
Skrevet kl. 09:22

Okey - så kan jeg ikke CVR register mig når jeg er egne ejer af firmaet?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)