Jeg er indehaver af www.ByensBedsteBabysitter.dk Hele formålet med konceptet er, at det, i hele landet, skal være så enkelt som muligt at få en babysitter. Evt. en babysitter med ren straffeattest og børneattest.
1. Man tager telefon og ringer for at bestille en babysitter eller...
2. Man opretter en booking på www.ByensBedsteBabysitter.dk eller...
3. Man finder selv sin babysitter online
Sitet kører med hhv. abonnementsbetaling eller et gebyr for straksbookingen.
Konkurrence
Vi opererer på et marked, hvor der findes en lang række sites som kører "automatisk" og gratis. Dvs. forældre og babysittere skal selv finde hinanden og håbe at der sker en udveksling af informationer.
Byensbedstebabysitter.dk adskiller sig ved...
At sørge for at babysitterprofilerne hele tiden er optimalt udfyldt, at have en telefonservice for abonnenter, at man kan oprette en straksbooking, at babysitterne opfordres til at indsende straffeattest og børneattest (sikrer mod pædofili), samt at servicen er en batalingsservice.
Jeres hjælp?
Jeg har brug for hjælp til at vurdere hvordan ideen kan få et gennembrud. En vinkel som gør vores historie interessant for pressen samt holdningstilkendegivelser på om tanken bag konceptet rent faktisk også er den som kommer ud på sitet. Hvor finder vi (flere) kunder?
Lad os få godt som skidt vi kan lære af det hele.
Mvh Carsten
|
Jeg synes især den med at slå på pædofili ville være effektiv. Det er så meget fremme i medierne og hvis i kan sige med garanti jeres babysittere ikke er pædofile så tror jeg det kan give en god omtale.