Jeg ville bare lige sikre mig at en debat skrevet i amino plus debat ikke kan ses på google? Jeg mener det hænger sådan sammen, men da jeg aldrig har brugt det, er jeg ikke helt sikker. Er der en der kan bekræfte?
Og grunden til at jeg ikke vil have indlægget fundet af google, er at jeg ikke vil have at folk finden en Amino tråd med et spørgsmål, når de søger på min virksomheds navn.
Jeg ved ikke præcist hvordan Amino rent teknisk har sat det op, men det er nok meget lig en passwordbeskyttelse af en side; Aminomedlemmer der ikke er plusmedlemmer har - ligesom Google - ikke adgang til at se tekst i Amino plus-kategorien.
Ved at "google" (søge på) tekststykker fra Amino plus vil du også kunne se, at Google ikke kan indexere teksten i kategorien (den findes ikke i Googles søgeresultater).
Men for at være HELT sikker på at Google ikke en dag finder dit firmanavn i forbindelse med dit indlæg, skal du helt lade være med at skrive det - 1) fordi fejl kan ske og 2) fordi Amino kan ændre deres adgang til amino plus kategorien med tiden...