Ikke fordi jeg er så vildt interesseret i dit projekt, men jeg kunne godt tænkte mig at vide hvad du som person kan tilbyde? Hvilke kompetencer og egenskaber besidder du? En idé fremover kan være at skrive lidt uddybende om dig og projektet. For lige nu lyder det lidt som om du befinder dig i "sandbox"-fasen, hvor du har nogle idéer om hvordan dit projekt skal være.
Det ville hjælpe hvis du svarede på hans spørgsmål i selve tråden..? Lad mig gætte det er ulønnet og frivilligt, hvad får man ud af det.. Hvad bidrager du med?
Hej Krasmus
Selvfølgelig svare jeg, men jeg har haft rigtig travlt i dag med at få skrevet en plan over hvordan site skal se ud osv. til en der afventer dette.
Jeg kan da tilbyde en masse både personligt og forretningsmæssigt, men hvad mener du præcis? Jeg er ny som iværksættere og kender ikke alle de fine begreber som outsource osv, men jeg har ikke bare en ide, jeg er allerede i gang med at første spadestik og har allerede på kort tid fået folk med ind over det, som i hvert fald vil kunne bidrage med at det praktiske som økonomi og marketing osv.
Jimmy Wington Le:
"sandbox"-fasen,
Igen aner ikke alle de begreber, så hvad betyder dette? :)
Du må gerne spørge mere ind eller være kritisk det altid godt :)
Jeg undre mig også en anelse over hvad du tilbyder projektet? Sådan som jeg læser din tråd så mangler du groft sagt alt.. Hvilke kompetencer bringer du til projektet, og hvad har du af baggrund for at kunne føre en sådan portal ud i livet.
Og det skal IKKE forståes som noget negativt, jeg synes bare du mangler at besvare denne del.
Jeg havde desværre ikke set du havde besvaret spørgsmålet da jeg skrev. Men jeg kunne godt tænke mig at vide helt konkret hvad du kunne tilbyde en eventuel partner, hvad smider du i puljen? Udover din idé selvfølgelig.
Du har ret i at der ikke står så meget igen, jeg har talt i telefon i dag med en masse som har fået en fin beskrivelse af hvad jeg kan tilbyde og nu synes jeg jeg har svaret på de sidste indlæg.
Det jeg kan komme med er jo min ide, kapital, min sans for salg, mit gå på mod, mangler måske mere men jeg har været ærlig og fortælle jeg er jo ny i faget som iværksættere og har ikke nogen kæmpe erfaringer med store forretninger hvis det er det du tænker på?
Håber også du blev klogere ellers er du da velkommen til at stille flere spørgsmål, og jeg skal prøve at besvare dem, ellers kan jeg da ringe og du er også velkommen til at ringe hvis det er.
Jeg forstår det ikke helt. Hvorfor laver du ikke bare en uddybende beskrivelse af dig selv og dine kompetencer til at starte med. Så undgår du at skulle sige det til hvert individ der kontakter dig. For at være helt ærlig, så tvivler jeg lidt på dit projekt, da du åbenbart ikke har nogle specielle kompetencer, som kan skabe værdi for din virksomhed. Men altså hvis din kapital er meget stor, så snakket vi jo i helt andre baner. I så fald, hvor stor en kapital har du så? For sådan nogle projekter koster jo bondegård. :-)
Når jeg siger Sandbox-fasen mener jeg den faser hvor man brainstormer, konceptudvikler, skaber fundamentet osv.
Jeg undskylder jeg først svare nu, men der har været mange interesseret og det tager sin tid at svare og tale med alle.
Jeg forstår din point. Men jeg kan ikke gøre det mere klart end jeg allerede har. Hvad jeg kan tilbyde vil jeg ikke bruge flere timer på at forklare, derfor holder jeg også et møde om min ide og hvad mine planer er osv.
Så hvis du har tid og lyst er du velkommen og ellers så smed dit nr så ringer jeg gerne og forklare det i stedet.
Mvh
Ps. kapital snakker man aldrig om :P ( ment som en vits)
Det ville hjælpe hvis du svarede på hans spørgsmål i selve tråden..? Lad mig gætte det er ulønnet og frivilligt, hvad får man ud af det.. Hvad bidrager du med?
Nu skal du endelig ikke spørge om for meget, for så er man negativ og ønskes en god dag af Trisha82.
Det er i hvert fald hvad der er i sket i det øvrige tråde hun har startet.