Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på nyt website!

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har delvist blevet færdig med min prissammenligning på a-kasser og kunne godt tænke mig at få lidt feedback.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 17. Jul 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:26

Jeg hader lidt den slags sider findes et hav af dem hvor få procent er nogenlunde gode, med hjælpsom tekst mens andre bare lugter langt væk af affiliate :)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 14:30

Oldtonew:

Jeg hader lidt den slags sider findes et hav af dem hvor få procent er nogenlunde gode, med hjælpsom tekst mens andre bare lugter langt væk af affiliate :)

Tak for den fantastiske og konstruktive feedback :)

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:40

Der skal være mere tekst på siden , der videre formidler en viden , for hvorfor skal jeg ellers bruge jeres siden

sætte søge på efter erhverv - branche

sætte søge på efter hvad denne tilbyder specielt bedre pension eller kan ringe mere vedr. sager ikke alle har lige lange åbnings tider

hvordan forsikret vis arbejdsløs nogle støtter mere end andre .

nogle koster mere end andre.

nogle koster sikkert mere end andre og tilbyder ikke samme service

pris - kvalitet sammenligning

Det kan ikke være sandt at bare kan skrive kort tekst 2 - linjer og links og kan ikke søge på diverse ydelser som hver især tilbyder , hvorfor skal jeg bruge din side?

Interne links struktur mangler der på siden

Længere firma beskrivelser hvad tilbyder , hvor bor de lidt historie gerne der forklare hvordan de opstod mv altså en rigtige god grundhviden man får om denne a-kasse eller fagforening

h1 og h2 og h3 mv. laver siden mere overskuelig og mere søgemaskine venlig

Der lidt grund viden på nogle under sider

Under enkle sider 1 mangler en del omkring dem

Ved der vil gøre siden uoverskuelig vis alt står

men hvorfor skal bruge er for at få overblik historien , glade kunder , hvem henvender de sig til , hvordan åbnings tider ikke alle info står alle siderne og vis endelig stod alle kunne man ikke danne sige et overblik , derfor ville jeg bruge google der kommer jeg direkte til siderne og får alle info

hvad kan du gøre lave overblik og atter overblik og søge funktioner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 14:55

Tusind tak for dit feedback Mikael!

Mikael christiansen:

Der skal være mere tekst på siden , der videre formidler en viden , for hvorfor skal jeg ellers bruge jeres siden

Ja der vil løbende komme mere tekst på siden.

Mikael christiansen:

sætte søge på efter hvad denne tilbyder specielt bedre pension eller kan ringe mere vedr. sager ikke alle har lige lange åbnings tider

Med hensyn til kvalitet er tilfredsheden en meget god indikation. Det skal nok komme mere info med hensyn til maks. dagpenge & lønsikring.

Mikael christiansen:

Det kan ikke være sandt at bare kan skrive kort tekst 2 - linjer og links og kan ikke søge på diverse ydelser som hver især tilbyder , hvorfor skal jeg bruge din side?

Der står selvfølgelig lidt mere end 2 linjer, der er skrevet lidt omkring de forskellige a-kasser, samt fordele og ulemper et eksempel kan du se her: Det faglige hus

Hvad mener intern link struktur, ligesom wikipedia?

Ja den er lidt for mange h2 tags.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:01

Àsgeir Gunnarsson:

Tusind tak for dit feedback Mikael!

Mikael christiansen:

Ja der vil løbende komme mere tekst på siden.

Mikael christiansen:

Med hensyn til kvalitet er tilfredsheden en meget god indikation. Det skal nok komme mere info med hensyn til maks. dagpenge & lønsikring.

Mikael christiansen:

Der står selvfølgelig lidt mere end 2 linjer, der er skrevet lidt omkring de forskellige a-kasser, samt fordele og ulemper et eksempel kan du se her: Det faglige hus

Hvad mener intern link struktur, ligesom wikipedia?

Ja den er lidt for mange h2 tags.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

fik skrevet indlægget lidt hurtigt

Ja kan se enkle sider med lidt stof på , men der er stadigvæk ekstrem mangle fulde

Der lidt grund viden på nogle sider

Under enkle sider 1 mangler en del omkring dem

Ved der vil gøre siden uoverskuelig vis alt står

men hvorfor skal bruge er for at få overblik historien , glade kunder , hvem henvender de sig til , hvordan åbnings tider ikke alle info står alle siderne og vis endelig stod alle kunne man ikke danne sige et overblik , derfor ville jeg bruge google der kommer jeg direkte til siderne og får alle info

hvad kan du gøre lave overblik og atter overblik og søge funktioner

Der mangler interne links hver gang et ord nævnes som a-kasse eller arbejdesløs mv. hvordan er standard for disse ting mv.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 20:00

Bumper lige for mere feedback :) 

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 20:32

Hej Àsgeir

Det ser sku godt ud. Syntes det er en pæn og brugervenlig side. Jeg kan især godt lide de grønne farver, de falder virkelig i øjenene. 

Jeg syntes dog at teksten i den øverste tekstboks til venstre for billedet er utrolig svær at læse. Der ville jeg personligt vælge en mere letlæselig tekst type, og måske med lidt mere mellemrum mellem linjerne. Og så ville jeg mene at den kunne kortfattes en smule. 

Kan godt lide logoerne til de forskellige sociale medier øverst, men syntes at det virker en smule upassende at der skal stå "Syntes godt om" på en side hvor der skal være stor troværdighed, selvom det selvfølgelig er vigtigt at få nogle likes :) 

Der kun evt. stå "DEL" til venstre for logoerne, det ville måske passe bedre ind på siden. 

Om os siden, kunne også sagtens uddybes, hvor du beskriver din personlige holdning til at have en a-kasse, og bare smørre lidt tykt på: Kom med et eksempel på en situation hvor du virkelig har haft brug for en a-kasse eller noget i den stil. Og du derfor har lavet siden, til at afhjælpe folk der har stået i en lignende situation. De skal virkelig forstå at du gør dem en store tjeneste ! Og at du ikke gør det for at tjene penge :)

Med venlig hilsen

Christian 

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 20:39

Oldtonew:

Det virker utrolig upassende at skrive en sådan besked. Og så er det som han selv siger meget ironisk, "en god kontruktiv kritik" af siden ;)

Det kan godt være at det er affiliate sider, men det kan godt være med til at hjælpe forbrugerne til at vælge det rette. 

Så længe at det er en affiliate side af den kvalitet, kan jeg virkelig ikke se det store problem. Det er værre med sider der er klistret til med Adwords reklamer, hvor man føler at den eneste udvej, er ved at klikke på en af 100 reklamer på siden. 

Med venlig hilsen 

Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:45

Christian Harboe:

Oldtonew:

Det virker utrolig upassende at skrive en sådan besked. Og så er det som han selv siger meget ironisk, "en god kontruktiv kritik" af siden ;)

Det kan godt være at det er affiliate sider, men det kan godt være med til at hjælpe forbrugerne til at vælge det rette. 

Så længe at det er en affiliate side af den kvalitet, kan jeg virkelig ikke se det store problem. Det er værre med sider der er klistret til med Adwords reklamer, hvor man føler at den eneste udvej, er ved at klikke på en af 100 reklamer på siden. 

Med venlig hilsen 

Christian

Fuldt ud enig derfor vis man kunne  søge på siden, kunne  det være super ,  

kunne søge sådan her , f.eks. klikke er 15 år ,skrive  erhverv  .f.eks. avisbud , ønsker med pension mv. så kan man virkeligt bruge siden mere end google , jeg kan sortere i resultater mere målrette lige netop her , meget mere end google kan ,

jeg har set andre affiliate sider have det f.eks. mobil sider, nogle af amino.dk brugerne har jeg set have disse sider, de var en del mere bruger venlig sider

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)