Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på nyt website!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Àsgeir,

Overordnet set synes jeg, at det er en meget brugervenlig side. Der var dog en stavefejl, der faldt mig i øjnene i menuen "Andmeldelser" - det er uden d.

Nu er A-kasse-markedet jo meget domineret af affiliate-sider i søgeresultaterne. Hvordan vil du skille dig ud fra konkurrenterne på markedet, for at kæmpe om topplaceringerne?

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ville virkelig være en perfekt brugervenlig affiliateside ! :) Det er helt klart en god idé med søgefunktionen. Det er selvfølgelig også noget der kræver noget tid, samt en del programmør tid, kunne jeg umiddelbart godt forstille mig. Men det ville helt klart skabe en brugbar side

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Harboe:

Hej Àsgeir

Det ser sku godt ud. Syntes det er en pæn og brugervenlig side. Jeg kan især godt lide de grønne farver, de falder virkelig i øjenene. 

Jeg syntes dog at teksten i den øverste tekstboks til venstre for billedet er utrolig svær at læse. Der ville jeg personligt vælge en mere letlæselig tekst type, og måske med lidt mere mellemrum mellem linjerne. O så ville jeg mene at den kunne kortfattes en smule. 

Kan godt lide logoerne til de forskellige sociale medier øverst, men syntes at det virker en smule upassende at der skal stå "Syntes godt om" på en side hvor der skal være stor troværdighed, selvom det selvfølgelig er vigtigt at få nogle likes :) 

Der kun evt. stå "DEL" til venstre for logoerne, det ville måske passe bedre ind på siden. 

Om os siden, kunne også sagtens uddybes, hvor du beskriver din personlige holdning til at have en a-kasse, og bare smørre lidt tykt på: Kom med et eksempel på en situation hvor du virkelig har haft brug for en a-kasse eller noget i den stil. Og du derfor har lavet siden, til at afhjælpe folk der har stået i en lignende situation. De skal virkelig forstå at du gør dem en store tjeneste ! Og at du ikke gør det for at tjene penge :)

Med venlig hilsen

Christian 

Mange tak for dit feedback Christian,

Ja skal nok have skrevet en bedre smøre og rettet lidt i designet :)

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Christian Harboe:

Oldtonew:

Jeg hader lidt den slags sider findes et hav af dem hvor få procent er nogenlunde gode, med hjælpsom tekst mens andre bare lugter langt væk af affiliate :)

Det virker utrolig upassende at skrive en sådan besked. Og så er det som han selv siger meget ironisk, "en god kontruktiv kritik" af siden ;)

Det kan godt være at det er affiliate sider, men det kan godt være med til at hjælpe forbrugerne til at vælge det rette. 

Så længe at det er en affiliate side af den kvalitet, kan jeg virkelig ikke se det store problem. Det er værre med sider der er klistret til med Adwords reklamer, hvor man føler at den eneste udvej, er ved at klikke på en af 100 reklamer på siden. 

Med venlig hilsen 

Christian

Fuldt ud enig derfor vis man kunne  søge på siden, kunne  det være super ,  

kunne søge sådan her , f.eks. klikke er 15 år ,skrive  erhverv  .f.eks. avisbud , ønsker med pension mv. så kan man virkeligt bruge siden mere end google , jeg kan sortere i resultater mere målrette lige netop her , meget mere end google kan ,

jeg har set andre affiliate sider have det f.eks. mobil sider, nogle af amino.dk brugerne har jeg set have disse sider, de var en del mere bruger venlig sider

Ville det være mere overskueligt hvis man kunne søge med små checkboxes i toppen af tabellen på : Erhverv, Efterløn, Fagforening...?

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lohse:

Hej Àsgeir,

Overordnet set synes jeg, at det er en meget brugervenlig side. Der var dog en stavefejl, der faldt mig i øjnene i menuen "Andmeldelser" - det er uden d.

Nu er A-kasse-markedet jo meget domineret af affiliate-sider i søgeresultaterne. Hvordan vil du skille dig ud fra konkurrenterne på markedet, for at kæmpe om topplaceringerne?

Hej Casper,

Mange tak for dit feedback.

Skal lige have rette stavefejlen når jeg får tid.

Ja der er mange andre a-kasse sider. Akasseviser skal dog have nogle funktionaliteter, som de andre a-kassesier ikke har.

F.eks. Kan man beregne ens årlige besparelse, hvis man vælger sin nuværende a-kasse.

Det er meningen der skal være flere features der gør det nemt at finde en a-kasse.

Men i øjeblikket er jeg løbet tør for idéer til funktionaliteter.

Der vil også komme mere indhold på siden løbende.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes faktisk, at det er en rigtigt flot side overordnet, du har bygget op. Især den øvre del af siden, som man trods alt ser som det første, ser ganske professionelt ud. Den differentierer sig pænt fra mange andre knap så flotte affiliatesider.

Men et enkelt punkt, jeg tænkte kunne gøres bedre:

Din tekst nederst på siden om A-kasser er ganske velskreven, det er slet ikke det, men den er ikke særligt pænt sat op? Der er rigtigt meget fed skrift, hvoraf halvdelen ikke - efter min mening - burde være fed. Det er ikke særligt overskueligt på trods af dine intentioner om det modsatte med at gøre skriften fed. Jeg ville nok lave et par underoverskrifter og fjerne 50-75 % af den fede skrift i stedet, hvis du kan følge mig på den?

Ellers hamrende godt arbejde! Skype-Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Àsgeir Gunnarsson:

Mikael christiansen:

Christian Harboe:

Oldtonew:

Jeg hader lidt den slags sider findes et hav af dem hvor få procent er nogenlunde gode, med hjælpsom tekst mens andre bare lugter langt væk af affiliate :)

Det virker utrolig upassende at skrive en sådan besked. Og så er det som han selv siger meget ironisk, "en god kontruktiv kritik" af siden ;)

Det kan godt være at det er affiliate sider, men det kan godt være med til at hjælpe forbrugerne til at vælge det rette. 

Så længe at det er en affiliate side af den kvalitet, kan jeg virkelig ikke se det store problem. Det er værre med sider der er klistret til med Adwords reklamer, hvor man føler at den eneste udvej, er ved at klikke på en af 100 reklamer på siden. 

Med venlig hilsen 

Christian

Fuldt ud enig derfor vis man kunne  søge på siden, kunne  det være super ,  

kunne søge sådan her , f.eks. klikke er 15 år ,skrive  erhverv  .f.eks. avisbud , ønsker med pension mv. så kan man virkeligt bruge siden mere end google , jeg kan sortere i resultater mere målrette lige netop her , meget mere end google kan ,

jeg har set andre affiliate sider have det f.eks. mobil sider, nogle af amino.dk brugerne har jeg set have disse sider, de var en del mere bruger venlig sider

Ville det være mere overskueligt hvis man kunne søge med små checkboxes i toppen af tabellen på : Erhverv, Efterløn, Fagforening...?

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

ja sikkert meget bedre jeg mener sådan en her søge funktion http://www.mobilpriser.dk/mobiler/sammenlign/

eller dem som http://www.pricerunner.dk/ har hvor man kan klikke på bokse , jeg ved ikke hvad det koster at lave , vis man ikke kan lave det selv , men siderne er ekstrem overskuelig og man finder lynhurtigt info som man ønsker .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

MOAA:

Det minder om alle de andre.

Velkommen til Amino MOAA - Glæder mig, at se, at du er flere steder ;)

Tak for den fantastiske feedback men du må gerne oprette din egen tråd, hvis du ønsker feedback :)

Forresten minder din side rigtig meget om akasseguiden ;)

Og hvorfor synes du den minder om alle andre?

PS: Jeg har en bredbånds hjemmeside i opbygning! ;D

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Àsgeir Gunnarsson:

Hej Aminoer,

Jeg har delvist blevet færdig med min prissammenligning på a-kasser og kunne godt tænke mig at få lidt feedback.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Hej Àsgeir,

Først og fremmest må jeg tage hatten af.. Det var et godt træk, og jeg håber naturligvis for dig, at det bringer noget succes.. Håber du vil holde os nysgærige interesseret henad vejen :)

Synes du eventuelt godt kunne bruge et logo, for troværdighedensskyld, for din egen branding og markedsføring. Det der er på siden nu, synes jeg er lidt for uinteressant, og har ikke den waaauw effekt. (Ret mig hvis min mening ikke holder i retten) Smile - Send mig gerne en PB hvis du har brug for hjælp angående dette.

Endvidere synes jeg måske du bør ændre den grønne farve til gul, med sort tekst ved hvor mange procent man spare.

Hvad med Dansk Metal, KRIFA og FTFA etc, mangler de ik eller er de på vej ?

Glæder mig til at se det endelige resultat og håber du kunne bruge min kritik. Held og lykke med siden.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)