Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en rigtig god skribent til at få styr på min hjemmeside (5-10 linjers gratis udkast er et krav)

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kære Trisha82

Velkommen til Amino, selvom du har været her et stykke tid ;)

Jeg har nu fulgt et par af dine tråde, det er mit indtryk du ikke har den store erfaring med online kommunikation, flere her på Amino har  forsøgt at give dig gode råd til hvordan tingene foregår i den virkelige verden, det tyder dog på hver gang der er et råd der ikke lige passer ind så stejler du og ønsker folk en forsat god dag, jeg er ret sikker på du ikke ønsker at være arrogant men din opførsel virker sådan på mig.

Et velment råd til dig, stik du fingeren i jorden, surf du lidt rundt på Amino kik dig omkring, læs med i de forskellige tråde, så får du sikkert en fornemmelse af hvad der er virkelighed og hvad der din egen fantasi.

Du er velkommen til at skrive til mig i PB så uddyber jeg dig meget gerne mere for dig hvis du har brug for det.

Held og lykke med din projekter.

/allan

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:39

Yes

Det var da vist konstruktiv objektiv rådgivning og posetiv kritk ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Trisha82:

Bare lige huske Martin T som ejer dette sted og er god for virkelig mange penge han har evnen til at hjælpe andre og det kommer man langt med, penge er ikke alt man må også giv lidt ind i mellem!

Det vil jeg prøve at huske, Trisha82...
Måske skulle du læse mit indlæg én gang til, med samme sætning kørende i baghovedet.
Måske vil du så opdage, at jeg faktisk opfordrer dig til at finde en tekstforfatter, som du kan enes med om pris og vilkår.
Det er tydeligvis hverken Monica eller mig.
Hvis du finder én, som udarbejder gratis udkast, som måske forkastes, siger almindelig logik, at den efterfølgende pris må være temmelig høj, da de betalende kunder jo så skal betale for de ikke betaldende. Den slags forretningsmodeller findes masser af steder - muligvis også blandt tekstforfattere.

Held og lykke med dine projekter.

- og selv om din stil provokerer mig en smule, er du alligevel velkommen i mit kundekartotek, hvis du skulle fatte interesse for min måde at arbejde på.

Venlig hilsen

Hans

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Trisha - al respekt for dine holdninger, men jeg tror ikke Martin T - gad vide om han blev kaldt det i femte klasse? - har scoret kassen på at lave gratis udkast.

Hvis du vil finde den bedste tekstforfatter, så tjek deres referencer, find en, der passer til den stil du gerne vil ramme - og lav så en aftale med vedkommende om at der skal laves udkast og rettes til indtil du er tilfreds.

Sådan arbejder langt de fleste professionelle folk - ellers skal de betalende kunder jo netop som Hans skriver det, betale for de timer, der lægges i de gratis udkast.

Hvis du kender en VVS´er der vil komme hjem til mig og lave et enkelt afløb gratis - bare så jeg ved om det er ham der også skal fikse de andre to - så må du MEGET gerne sende mig hans nummer ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Trisha82: Jeg håber, at du finder en, som matcher dine krav. 

Men i øvrigt - hvornår har du mødt en jurist, som udarbejder eksempelvis et sæt vedtægter for en ejerforening i forventning om, at foreningen måske bryder sig om det og derfor vil betale? Har du nogensinde mødt en tandlæge, som du har ladet ordne fire af dine tænder, før du har besluttet dig for, om du vil betale for det? Nøjagtig som juristen og tandlægen skal leve af deres kompetencer, skal jeg og andre professionelle tekstforfattere også leve af den faglighed, vi har. Og det er klart, at det derfor er umuligt at forære sin viden og ekspertise væk fuldstændig. Men læser du eksempelvis på min blog, vil du opdage, at jeg hver eneste uge deler ud af min faglighed i blogindlæg, e-bøger og lignende. Ganske gratis!

Du er til en hver tid velkommen til at rette henvendelse til mig, hvis du finder ud af, at du fortsat har brug for professionel assistance til tekst - og ellers ønsker jeg dig held og lykke med dit projekt. 

PS: Et godt råd, som jeg kan se, at andre også har givet dig, er, at du prøver at have en mere positiv tilgang i din kommunikation. Det vil komme dig til gavn både her på Amino og andre steder i erhvervslivet, er jeg overbevist om. 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 08:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trisha - det tager altså rigtig lang tid at lave et udkast til teksten på en hjemmeside. Du bliver nødt til at tage andres arbejde alvorligt, ellers kan du ikke forvente respekt for dit eget arbejde.

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 09:18
Hej, jeg har ikke læst hele tråden, så vil ikke blade mig i debatten om Trisha's fremtoning. Dog vil jeg sende en lille støtte erklæring, da jeg skulle bruge tekst til min hjemmeside. Kontaktet jeg 2 firmaer og spurgte om de var friske på, at lave en tekst hver hvor efter jeg valgte en af dem. Det var de friske på, det kan godt være man bare kan kigge på de tekster de har skrevet andre steder, men det giver jo ikke rigtigt indblik i om de er gode til sætte sig i mine behov.
Så derfor jeg kan godt forstå, at Trisha gerne vil se hvad de kan før hun vælger.

Mvh
Tim

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 09:21

Det er klart. Jeg vil da altid være frisk på at komme med et gratis ideudkast, hvis jeg fornemmer, at en potentiel kunde er bare nogenlunde seriøs. Men det er altså ikke det samme som at skrive tekst til et helt website.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:23

Trisha82:

Hans Stokholm Kjer:
Jeg udarbejder ikke et gratis udkast, som du så måske kan bruge, hvis du syens.
Det tror jeg egentlig godt, du kan forstå.

Hej jeg kan kun sige det samme som jeg sagde til Monica:

Der er vist lidt kold på toppen, og alt respekt, men hvis man ingen gang kan lave et udkast så er det nok ikke lige noget for mig, og jeg må værner dybt respekt til alle de andre der har mod på at lave et udkast og gider at bruge tid på dette, det er noget jeg vil skyde penge i.

Bare lige huske Martin T som ejer dette sted og er god for virkelig mange penge han har evnen til at hjælpe andre og det kommer man langt med, penge er ikke alt man må også giv lidt ind i mellem!

held og lykke fremover

Tror ikke du har hørt hans videoer, hvor han roser Hans Kjer til skyerne, men hvis du hellere vil nedgøre ham ind at tage imod et fantastisk tilbud, så er der altså noget galt. Ved ikke hvad du laver til hverdag, men tror heller ikke du viser kunden et udkast, som han "måske" vil købe.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 14:30

Hej Allan

DesignYOU:
Velkommen til Amino, selvom du har været her et stykke tid ;)

Mange tak!! Ja og det har virkelig været en sjov og noget udfordrende oplevelse!

DesignYOU:
Jeg har nu fulgt et par af dine tråde, det er mit indtryk du ikke har den store erfaring med online kommunikation, flere her på Amino har  forsøgt at give dig gode råd til hvordan tingene foregår i den virkelige verden, det tyder dog på hver gang der er et råd der ikke lige passer ind så stejler du og ønsker folk en forsat god dag, jeg er ret sikker på du ikke ønsker at være arrogant men din opførsel virker sådan på mig.

Hold da op nu igen er der ballade. Det er altså ikke for at lyde arrogant eller noget som helst. Men f.eks en Simon Bak har allerede lavet et udkast til mig, og det har jeg altså dyb respekt for. Han giver lidt af sig selv, og på den måde får han sandsynligt også en aftale hjem.

Jeg har været sælger i SÅ mange år så jeg ved hvad det kræver for at gøre sin klienter glade.

Så lige en anden ting, man skal huske at når man skriver så kan man ikke høre helt ens fremtoning, og det gør det tit svært at vurdere ens indlæg.

Men jeg skal nok tage mit råd til mig, og prøve at pakke mine ord bedre ind, jeg er overhovedet ikke ude på at dømme folk, jeg laver gas og siger min mening. 

Det skal da være plads til i vores land - vi har jo ytringsfrihed lidt endnu :)

Mange tak for dit råd

Mange hilsner

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)