Hvis du vil vide lidt om min måde at gå til skriveopgaverne på, kommer du længst ved at læse min ekspertblog her på Amino, som du finder via min profil.
Mange tak for dit opmærksomhed. Jeg går det samme ind og kigger og hvis du frisk, så må du gerne komme med et udkast så jeg skal se hvad du kan i forhold til mine ønsker.
Trisha82 - og med den professionelle indstilling in mente så vil det være svært for mig skrive tekster til dig, som du MÅSKE vil benytte. Det er fint, at du gerne vil se mit - og andres - arbejde an. Men tjek mit website, tag et kig på min blog, tjek min facebook-side på www.facebook.com/MOJOKommunikation. Alle steder tror jeg, at du får et indtryk af, hvem jeg er - og hvad mine evner er.
Jeg arbejder ikke gratis - men jeg tilbyder dig professionel hjælp til en fornuftig pris. Alt sammen noget du kan høre mere om, hvis det fortsat har din interesse. Mine kontaktdata kan du hurtigt finde på mit website! :-)
Hvis du vil vide lidt om min måde at gå til skriveopgaverne på, kommer du længst ved at læse min ekspertblog her på Amino, som du finder via min profil.
Mange tak for dit opmærksomhed. Jeg går det samme ind og kigger og hvis du frisk, så må du gerne komme med et udkast så jeg skal se hvad du kan i forhold til mine ønsker.
God aften
Hej Trisha82
Det er altså ikke helt sådan, det foregår. Jeg vil foreslå dig at tjekke de forskellige tekstforfattere ud. Så finder du den, du føler, matcher dine behov og ønsker bedst. Den tekstforfatter indgår du så et samarbejde med, hvis I kan blive enige om pris og betingelser.
Jeg udarbejder ikke et gratis udkast, som du så måske kan bruge, hvis du syens. Det tror jeg egentlig godt, du kan forstå.
Jeg arbejder ikke gratis - men jeg tilbyder dig professionel hjælp til en fornuftig pris. Alt sammen noget du kan høre mere om, hvis det fortsat har din interesse. Mine kontaktdata kan du hurtigt finde på mit website! :-)
Hej igen
Det er helt i orden.. Der er vist lidt kold på toppen, og alt respekt, men hvis man ingen gang kan lave et udkast så er det nok ikke lige noget for mig, og jeg må værner dybt respekt til alle de andre der har mod på at lave et udkast og gider at bruge tid på dette, det er noget jeg vil skyde penge i.
Men sådan er det nu bare og alt held og lykke fremover
Jeg udarbejder ikke et gratis udkast, som du så måske kan bruge, hvis du syens. Det tror jeg egentlig godt, du kan forstå.
Hej jeg kan kun sige det samme som jeg sagde til Monica:
Der er vist lidt kold på toppen, og alt respekt, men hvis man ingen gang kan lave et udkast så er det nok ikke lige noget for mig, og jeg må værner dybt respekt til alle de andre der har mod på at lave et udkast og gider at bruge tid på dette, det er noget jeg vil skyde penge i.
Bare lige huske Martin T som ejer dette sted og er god for virkelig mange penge han har evnen til at hjælpe andre og det kommer man langt med, penge er ikke alt man må også giv lidt ind i mellem!