Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har idéerne. Har du kunnen?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter: Det er ganske vist korrekt, men jeg synes ikke jeg nævner mine ideer er unikke? Der findes vel også ideer, som ikke er unikke men stadigvæk gode? 

Flemming.dk: Jeg søger mere en partner end en investor. Kan to el. flere være sammen om at få et projekt op at køre, ville det være det hele værd for mig - igen er det 'erfaringen' det hovedsageligt handler om. Jeg søger bl.a. en webprogrammør, en der kender til jura delene, en der kan noget økonomistyrring - muligvis fra CBS, nogle med tidligere erfaring på websalgsområdet og måske hjælp som jeg endnu ikke kender til..  

Tak for jeres feedback, so far.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:58

Andreas R.R. Firlings:
Jeg søger mere en partner end en investor. Kan to el. flere være sammen om at få et projekt op at køre, ville det være det hele værd for mig

Hvad får den anden part ud af det?

Andreas R.R. Firlings:
Jeg søger bl.a. en webprogrammør, en der kender til jura delene, en der kan noget økonomistyrring

Er det nogle du vil aflønne fra dag 1 eller får de x% af firmaet?

Jeg syntes at Oscars indlæg er rigtigt godt og han siger alt hvad der er at sige her.

Så hvis du vil have fat i de gode folk så er det op med kontanterne fordi især mange programmører de lever fra projekt til projekt og vil ikke sidde i noget fast.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25

Hej Andreas.

Jeg tror nok du kan finde de resurser her på Amino: programmør m.m. Og det kan være I kan blive ligeværdige partnere i projektet, hvis I f.eks. er 4 iværksættere der går sammen. Det er jo ikke umuligt at starte op fra bar bund med kun lidt kapital..

Flemming

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:04
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 25. Dec 10
Skrevet kl. 21:28
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ejerskab, selvfølgelig. Min idé, bliver til vores.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 21:47

Og hvad bliver din arbejdsindsats i forhold til din partners? 

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 10
Skrevet kl. 22:06

Forhåbentlig kan vi dele det 50/50, men mit arbejde og min styrke ligger i afsætnings- og opstartsdelen. Kontakt til kunder mm.

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 22:12

Super unikt og markedsføre godt. 

Jeg søger nemlig investorer som har forretningsekspertise, stort netværk og kapital til den ide / projekt jeg ligger inde med. 

Informationer kan sagtens skrives til jer via mail.

Så hvis du vil hører nærmere, skriv til min mail: Kristianlim@hotmail.com og vi kan tag den der fra.

Ved godt, nogle vil vide mere omkring det her men her er det officielt. 

Mvh.

Kristian Lim Andersen

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)