TT Tekstforfatter: Det er ganske vist korrekt, men jeg synes ikke jeg nævner mine ideer er unikke? Der findes vel også ideer, som ikke er unikke men stadigvæk gode?
Flemming.dk: Jeg søger mere en partner end en investor. Kan to el. flere være sammen om at få et projekt op at køre, ville det være det hele værd for mig - igen er det 'erfaringen' det hovedsageligt handler om. Jeg søger bl.a. en webprogrammør, en der kender til jura delene, en der kan noget økonomistyrring - muligvis fra CBS, nogle med tidligere erfaring på websalgsområdet og måske hjælp som jeg endnu ikke kender til..
Jeg søger mere en partner end en investor. Kan to el. flere være sammen om at få et projekt op at køre, ville det være det hele værd for mig
Hvad får den anden part ud af det?
Andreas R.R. Firlings:
Jeg søger bl.a. en webprogrammør, en der kender til jura delene, en der kan noget økonomistyrring
Er det nogle du vil aflønne fra dag 1 eller får de x% af firmaet?
Jeg syntes at Oscars indlæg er rigtigt godt og han siger alt hvad der er at sige her.
Så hvis du vil have fat i de gode folk så er det op med kontanterne fordi især mange programmører de lever fra projekt til projekt og vil ikke sidde i noget fast.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg tror nok du kan finde de resurser her på Amino: programmør m.m. Og det kan være I kan blive ligeværdige partnere i projektet, hvis I f.eks. er 4 iværksættere der går sammen. Det er jo ikke umuligt at starte op fra bar bund med kun lidt kapital..
På baggrund af denne tråd har jeg lige skrevet et indlæg om hvorfor vi for første gang nogensinde har sagt ja til at være gratis udviklere på et projekt.