Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige websitetekster..

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib

Malerne jeg talte om klarer sig ok. De er ret nye fimaer- ligesom mit. For et iværksætterfirma gælder nogle lidt andre vilkår end for dit raad-mal firma ( som er etableret- 3 år+?) Dvs du skal ( som ny iværksætter) gøre nogle tiltag for at placere dig på markedet ift konkurrenter m.m. Bl.a. kan du gøre noget ved prisen og trykke den nedad- så langt du selv kan tåle det, og ikke får udvandet din kvalitet på det. Etablerede firmaer trykker prisen knap så meget nedad- men laver måske andre tiltag for at suge kunder til sig.

Forresten go hj. side du har. Jeg læste lige på den- og den sælger ret godt. Godt design.

Restaurantbesøget: jeg husker bedst prisen på hovedretten-

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:45

Hej Flemming !

Forstår godt dine argumenter. ja mit firm er godt 5 år gammel. Faste kunder ? Når malerarbejde som reglen mindst holder 8-10 år, vender dem som f.eks. har fået lavet lejligheden istand ikke lige tilbage. Så som maler ser man dem jo ikke "dagligt" som købmanden, frisøren m.m.

Tak for rosen omkring hjemmesiden, men du ved det med tiden ? der var meghet der kunne laves bedre, og det skal der også. Ca. 90 % af min omsætning kommer fra nettet og hovedsaglig fra Googles organiske søgninger. Så ordentlige tekster er ikke for mig omkostninger, men investeringer.

Det har været meget positivt for mig de seneste måneder ikke mindst på grund af Thomas 

Ja jeg vil også huske prisen på hovedretten, og det er derfor vi skal have betaling for forretten og desserten. Det vi malere kalder ekstraarbejde.

Men held og lykke med projektet. det kan være vores veje krydses. Jeg har bl.a. planer om en webshop.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:58

flemming.dk:

nej nej mikael

prisen for en redigeret, omskrevet tekst er 2000 dkk ( efter rabatten på 1000 kr er trukket)

prisen for en helt ny tekst er 3000 dkk ( efter rabatten er trukket)

vælger man selv 2 tekster f.eks. 2 med 2000 ord http://www.stripdanmark.dk/betingelser arbejder med oveni gøre nogle af dem længere , man har som jo sin striptease passion

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:16

det ku være fint med et samarbejde, ib.

webcoders er dygtige- dem vil jeg bruge engang

2000 ord vil være et tilbud til 2000 el. 3000 kr. Afhængig af om det er en tekst der skal skrives fra bunden af.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)