Tjaa nu må vi se :) |
John Nielsen:Den her opførsel kan I simpelthen ikke være bekendte overfor et andet menneske.
Trådstarter søger et job. Har I ikke noget fornuftigt at byde ind med i tråden, så gør jer selv en tjeneste at holde jer væk.Tråden er anmeldt flere gang.
Taget Ad Notum Hr. Nielsen
Men jeg vil gerne lige indskyde, at reaktionerne her jo meget vel kan sammenlignes med reaktionerne i den virkelige verden når man skærer tillægsordene fra bl.a. mig fra.
Den tanke jeg egentligt får er, at når nogen spørger om hvad man synes om deres side, så er det ok at sige det ligner "%6#56&" og som jo ikke er personligt, men i ligeså høj grad kan være rammende hvis nogle har brugt den halve ungdom på at lave noget der ligner ting fra 1999.
Man kan så med rette måske sige at os der ikke har noget at tilbyde vedkommende jobmæssigt, så måske skulle holde os væk, men er det den måde man lærer af sine fejl på?
Næppe, for hvis man til tider ikke råt for usødet får kendsgerningerne serveret, sådan som andre ser dem, så kan det være man helt ubevidst havner et sted hvor der er større hulrum end isolering.
Amino er mangfoldigt og der er mange forskellige personligheder, og jeg er skizofren og det er jeg også.
Man må derfor forvente, at når der gang på gang på gang kommer jobsøgende der ikke skriver noget konkret, der ikke helt klart ved hvad de vil eller der gang på gang på gang er unge der tigger om 150 kr. for at starte op selvom de får både børnecheck og børnepenge og på mindre end 6 timer kunne samle flasker der svarer til det beløb, eller slået græs osvosvosvosv.. så kommer der nogle reaktioner og nogle skal jo være "den tykke dreng i klaasen" for hvis ikke vi har nogle vi engang imellem kan mobbe med et glimt i øjet, hvad skal vi så ellers lave en søndag eftermiddag i juli måned?
Så man kunne jo eventuelt oprette en kategori der hedder "Jeg søger job fra dig" og "Jeg har et job til dig" - så kan vi med sindsro slå de kategorier fra