Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger job tilbud

Side 1 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 02:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,6 stjerner givet af 5 person

Hej jeg er kvinde på 29, som søger job ved siden af mine studier læser jura på KU. Jeg vil ikke sidde og skrive en masse men hvis du/I har brug for en frisk og udadvendt medarbejder til jeres firma så sender jeg gerne en ansøgning.

De job jeg søger er lederstillinger i salgsfirma eller som coach. Udover det er jeg nu meget flexibel i min søgning da jeg har brug for noget snarest.

Glæder mig til at høre fra jer snarest.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 08:34 | Låst
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Vi kunne jo starte med, hvor i landet søger du og hvad er dine kvalifikationer for at søge en lederstilling??

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 09:58 | Låst
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Trisha82:

Hej jeg er kvinde på 29, som søger job ved siden af mine studier læser jura på KU. Jeg vil ikke sidde og skrive en masse men hvis du/I har brug for en frisk og udadvendt medarbejder til jeres firma så sender jeg gerne en ansøgning.

De job jeg søger er lederstillinger i salgsfirma eller som coach. Udover det er jeg nu meget flexibel i min søgning da jeg har brug for noget snarest.

Glæder mig til at høre fra jer snarest.

Hehe jeg håber det her indlæg er en joke Smile, du søger en lederstilling eller en stilling som coach, men dit indlæg virker sku ikke ret seriøst især ikke til sådan nogle stillinger. Du har skrevet godt 4 linjer tekst, og forvente at det vil skaffe dig nogle jobs.

Som der også er blevet nævnt før, skal du måske lige prøve at skrive en lidt mere grundig tekst. Om hvem du er og hvor du kommer fra etc. Ellers tror jeg ikke du får særlig meget respons Smile

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 23:13 | Låst

Hej grunden til jeg ikke har skrevet det store om mig selv, er fordi det er jo lidt privat, og vil gerne sende en ansøgning i stedet. Plus det vil fylde en masse at sidde og skrive om mig selv og mit CV.

Men kort og godt er jeg 29 og fra København og søger en stilling i nærheden.

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 23:17 | Låst

Hej igen..

Tak for din kritik det er altid godt, og kan godt forstå dig som udgangspunkt, men grunden til jeg ikke har skrevet det store om mig selv, er fordi det er jo lidt privat, og vil gerne sende en ansøgning i stedet. Plus det vil fylde en masse at sidde og skrive om mig selv og mit CV.

Men kort og godt er jeg 29 og fra København og søger en stilling i nærheden. Jeg gør det fordi det altid lidt godt at skabe opmærksomhed om en selv, også har jeg oploadet mit CV på forskellige jobportaler så virksomheder også kan hente oplysninger om mig.

Mvh Cecilia

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:23 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cecilia,

Det er meget sparsomt med oplysninger herinde, som de andre har påpeget. Du fortæller ikke rigtigt, hvorfor du skal vælges fremfor de mange andre på "markedet".

Derudover tror jeg, at du har større chance for at vinde i Lotto end for at én person tager kontakt til dig ud fra dine indlæg herinde - undskyld min ærlighed.

I stedet ville jeg anbefale dig, at oprette en blog, hvor du giver et bedre indblik i dine kompetencer og præsenterer dig på en professionel måde.

Det behøver ikke, at være noget stort - bare med få tekster, evt. et billede samt dit CV. Så kan du evt. linke til denne på andre fora i fremtiden også.

Det vil give en bedre effekt og med få midler skiller du dig ud fra mængden og fremstår mere engageret i at få et job.

Jeg håber, at mine råd kunne bruges - held og lykke i job-jagten :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:24 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trisha82:

...er fordi det er jo lidt privat...

Jeg ville ALDRIG hyre en sælger der fejler så grumt på at sælge sig selv og som i øverigt ikke har fattet en meter af hvordan man kommunikere i det 21. århundrede. Trisha / Cecilia : Jeg ville i dit/jeres sted nok skynde mig at rethinke min strategi og så få lavet et indlæg der på en eller anden vis overbeviser din kommende chef om at det er lige præcis dig han skal fatte interesse for ...

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 23:55 | Låst

Hej

Det får han jo også hvis han vil have en ansøgning.

Mvh Cecilia

Tilmeldt 6. Jul 11
Skrevet kl. 23:59 | Låst

Hej Casper

Jeg jeg har ikke vundet særlig positive point, ved at gør lidt reklame for mig selv herinde. Nogen gange er en ide fantastisk og andre gange ikke.

Jeg tror bare i bund og grund at jeg bliver misforstået lidt, det jeg egentlig prøvet på var bare at oplys at jeg er jobsøgende og vil gerne have folk så det så jeg derefter kunne sende en mere uddybene ansøgning samt CV.

Men jeg lader mig ikke skræmme og håber på at der er en derude der synes det er lidt kreativt jeg har lavet reklame for mig selv på denne måde :)

Mvh Cecilia

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:04 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Cecilia: Ligenu gør du negativ reklame for dig selv, du udstiller din egen ... ja jeg ved ikke hvad du fejler, dumhed/ligegyldighed/manglende situationsfornemmelse? I don't know ... du har lige gjort en kæmpe brøler, folk fortæller dig at det ikke var smart og siger hvad du skal gøre og det eneste du siger er at du basalt set er ligeglad med det feedback du får.

1- Du siger du vil være sælger ... men i denne tråd har du lige dokumentere at du ikke har et klap forstand på at sælge.

2- Du siger du har gjort reklame for dig selv, men du har _intet_ relevant sagt for at gøre reklame for dig selv.

3- Du siger du bliver misforstået, vil du sige det samme til de kunder som du ikke kan sælge til? De misforstår dig bare? Tror du ikke din chef og de manglende resultater er pænt ligeglade med det? Det tror jeg.

Side 1 ud af 7 (64 indlæg)