Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS GUIDE: Hvordan tjene penger på Internett

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er sikker på at du er klar over det her Mikkel, men bare så det er sagt. Alt gambling (det nærmeste ord vi har der dækker dette er hazard spil) er ulovligt i Danmark, dvs. driver man sin virksomhed fra DK skal man lige sikre sig at man ikke reklamere for gambling... det har Dansk Tipstjeneste monopol på.

Men et er hvad loven siger og noget andet er om det bliver håndhævet, jeg deltog i et Gaming & Gambling event, arrangeret af Center for Ludomani og Børns Vilkår. Der viste direktøren for Dansk Tipstjenste dagens udgave af BT, der indeholdt et ekstra poker-tillæg - det var en stor reklame for Poker Sites og alligevel fik det ingen konsekvenser for BT. (på daværende tidspunkt, jeg ved ikke om der er sket noget siden).

Men det er jo en helt anden snak....
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Verden er større end lille Danmark :)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja heldigvis da! Jeg ville bare sikre at det blev sagt (altså det om hazard spil, ikke at verden er størrer end DK)
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/25/2005 4:16:35 PM Forfatter:rogergr;

Mange mennesker WORLDWIDE tjener i dag sin inntekt på dette konseptet

Guiden kan lastes ned på http://www.startonline.info

Ærlig talt få dig en bedre 'lead capture page' - mit gæt er at ikke engang 1/100 giver dig deres oplysninger på den side!
 
Du må gerne sende mig en mail, hvis du har brug for en henvisning til, hvor du kan lave noget, der ser ordentligt ud. For den side kommer til at 'dræbe' din forretning!
 
mvh. Anton Roy
Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/25/2005 8:48:46 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer

Altså - giv alle dine venners e-mailadresser væk?

Hvad mon de skal bruges til.
 
Den første, der giver mine adresser væk får en politianmeldelse.

GDI er blot et blandt mange andre firmaer i Network Marketing.
 
GDI tilbyder egen personlig hjemmeside samt et antal email-adresser, som man så giver 10 $ for om måneden i en slags abonnementsudgift - fuldt ud lovligt.
 
Og det er altså IKKE et spørgsmål om, at give alle sine venners email-adresser væk...!?
 
Forretningen udbygges ved at tilbyde GDI til andre via en personlig mail og online-præsentation.
 
Man får provision i 5 niveauer - 1 $ pr. person - ganske simpelt.
 
Så det gælder om at bygge bredt - man kan sponsorere et uendeligt antal repræsentanter.
 
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåjamen så fik jeg jo vist, hvor god jeg var til at forstå det koncept.

mvh Hans

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)