Hej Helmer
Ja godt nok er jeg med i
MLM og anden form for alternativ beskæftigelse -, men disse reklame- og affiliateprogrammer vil jeg dog mene der er grund til at være ekstra påpasselig overfor.
Jeg har selv kigget på nogle af dem og et spørgsmål jeg altid stiller mig selv er; hvor kommer pengene fra?
Jeg vil mene, at der er grundlag for at undersøge selve kilden for indkomst.
Jeg nåede for en stund tilbage, at deltage i et
affiliate program sådan nærmest for sjov og på et ret useriøst grundlag vil jeg indrømme.... men ligesom for at se på det og det kostede jo ikke rigtig noget at prøve.
Hovedsagen er, at jeg stadig ikke ved hvordan de tjener deres penge. De hævder at pengene kommer fra reklamer, men ca. 50% af de reklamer man så på var deres egne...?
Nu har jeg valgt bare at "glemme" dette program. Jeg tror simpelthen bare ikke på det.
Men alligevel ved jeg, at der er flere affiliate programmer der dog virker og som har en reel kilde for deres indkomst således at det faktisk kan lade sig gøre. Men jeg er også bekendt med, at der med disse programmer også findes i massevis af svindel og humbug og det er det man skal passe på med.
![]()
Hovedsagen er, at der findes en masse gode ideer derude.
Hvis man er for naiv, så risikerer man at blive taget ved næsen.
Er man for kritisk, så risikerer man at tage sig selv ved næsen.
Det er lidt en balancegang imellem sund fornuft, samt et kritisk men åbent sind.
![]()
Mvh.
James