Hej Martin,
Tillykke med din nye shop.
Men jeg har nok kigget på den længe nok til at jeg ikke ser fejl og mangler.
Start med at finde en der kan læse korrektur på dine tekster. De er fulde af fejl.
Idéen med at folk skal lave et login før de kan købe dine produkter er dårlig. Lad folk vælge produkter, og lave et omvendt flow således at du får deres informationer til sidst.
Det andet er at skyde sig selv i foden. Når jeg ser den slags i en shop, så er jeg smuttet inden du kan nå at sige goddag.
Hvori er der en etisk forskel på om man skal give personlige oplysninger før eller efter man har lagt sine varer i kurven ?
Det du gør her er at lave et butiksvindue og så male det sort og så stille en dørmand i indgangen. Hvor mange butikker har du set med sorte vinduer og dørmand hvor du har tænkt "Yes - der må jeg ind" (lige bortset fra stripklubber altså 
Iøvrigt har Michael ret - der må ikke være tvivl om hvad ord eller produkter er eller betyder. Hvis kunden er i tvivl er han/hun smuttet igen meget hurtigt. Som Michael også siger, så vil en beskrivelse af disse ting både give indhold som Google kan lide og som dine kunder kan få glæde af.
mvh
Jan