Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hedegaard:

Altså jeg har ikke slået Caching til... Kunne det være en forklaring på det?

Men så skal jeg have installeret Memcache PECL extension på min server, og det ved jeg ikke hvordan jeg gør?

Her er et link til http://www.php.net/manual/en/memcache.installation.php

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 13:53

Mikael christiansen:
udnyt gerne alle 67 tegn google viser jeg mener denne her titlen <title>Din Wellness Guide.dk</title>

Så er det også ændret.

Kom gerne med mere feedback

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 14:28

Jeg syntes det er en rigtig pæn og overskuelig webshop.

Men er den testet i ældre browsere? - jeg sidder tilfældigvis på en gammel spand med IE7 idag, og der ser bla. dine "opret login" , "kunde login" og "Glemt login" knapper ret underlige ud...

Ved godt der ikke er mange der bruger IE7 mere, men bare så du er opmærksom...

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:31

Jeg ved slet ikke hvad dette betyder:

Tildel en adresse titel til fremtidig reference  Stick out tongue

Er der nogen grund til du udfylder ting som metadescriptions på dine varer? Google kan jo ikke crawle siden hvis shoppen er lukket af og kun kan tilgås efter login.

Når man ikke er logget ind og kommer ind under forskellige kategorier bør det stå HELT TYDELIGT at man skal oprette login for at se varerne.

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 15:27

Thomas Frost:

Tildel en adresse titel til fremtidig reference  Stick out tongue

Tak for det, Thomas :-)

Det ert blevet ændret til "Tilføj en adresse til fremtidig bestilling"

Tilmeldt 14. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:21

Hej Martin

Udmærket setup generelt. Har et par pointer som du måske kan bruge:

• Din kundelogin-boks er meget fremtræden på forsiden og optager en stor del af den plads du optimalt set burde bruge til at overbevise den besøgende om at de skal oprette en bruger. Din "velkomst"-tekst under boksen forsvinder derfor ud af fokus og din tekst mindre iøjnefaldende.
  • Din centerkolonne er relativt smal og du bruger meget marginplads på indkøbskurven (der i starten jo er tom, og lidt uinteressant) og produktkategorierne i toppen.  Jeg vil foreslå at du rykker de to margin-kolonner ned og har et bredt topstykke hvor du virkelig kan fokusere dine besøgendes opmærksomhed på det, der skal få dem til at fortsætte på din side. Eksempelvis tilbud, artikler, etc.
  • På dine artikel-sider (eks. http://dinherbalshop.dk/content/30-hvorfor-sund-morgenmad) kan du godt fremhæve dine produkter endnu mere, i bunden af siden. Det er en rigtig god ide at koble "løsningen" på artiklens emne/problem så klart som muligt med dine produkter. Og vigtigst af alt skal man kunne hoppe direkte fra artikel til produkt (link). :-)

Håber det kan bruges. God vind med det hele.

- Michael

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 17:03

Så har jeg ændret "Start her"-teksten til

For at sikre dig en optimal kundeservice.

...Er det nødvendigt for dig at have dit personlige log-in for at se og bestille Herbalife's produkter online. 

Alle Herbalife produkter er kun tilgængelige igennem selvstændige Herbalife-forhandlere, med et "Personligt login" til din online Herbalife Butik. 

Hvordan lyder det?

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:36

Hej Martin,

Tillykke med din nye shop.

Martin Hedegaard:
Men jeg har nok kigget på den længe nok til at jeg ikke ser fejl og mangler.

Start med at finde en der kan læse korrektur på dine tekster. De er fulde af fejl.

Idéen med at folk skal lave et login før de kan købe dine produkter er dårlig. Lad folk vælge produkter, og lave et omvendt flow således at du får deres informationer til sidst.

Det andet er at skyde sig selv i foden. Når jeg ser den slags i en shop, så er jeg smuttet inden du kan nå at sige goddag.

Hvori er der en etisk forskel på om man skal give personlige oplysninger før eller efter man har lagt sine varer i kurven ?

Det du gør her er at lave et butiksvindue og så male det sort og så stille en dørmand i indgangen. Hvor mange butikker har du set med sorte vinduer og dørmand hvor du har tænkt "Yes - der må jeg ind" (lige bortset fra stripklubber altså Wink

Iøvrigt har Michael ret - der må ikke være tvivl om hvad ord eller produkter er eller betyder. Hvis kunden er i tvivl er han/hun smuttet igen meget hurtigt. Som Michael også siger, så vil en beskrivelse af disse ting både give indhold som  Google kan lide og som dine kunder kan få glæde af.

mvh

Jan

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 23:15

Hej Jan. 

Mange tak for det... Jeg vil få en til at læse korrektur på det...

Men nu er det sådan at der er nogen foreskrifter jeg skal overholde. Hvis du er utilfreds med det, er det ikke mig du skal klage til...

Dette er nogen regler, som gælder for alle danske forhandler...

Sådan er det, og det er ikke noget som kan ændres... Man må få det bedste ud af det, man bliver stillet til rådighed...

Men helt skidt er det nu ikke... Siden dette trådte i kraft, har min webshop vokset mere en 380% i omsætning... 

Så det kan godt være at du synes det er skidt. Jeg synes derimod at det er guld værd.

For det giver kunderne følelsen af, at det er noget særlig de får adgang til... Man kan jo kalde det for en VIP-kunde klub.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 03:22

Hej Martin!

Meget flot webshop!

• Men jeg kunne nu godt tænke mig nogle flere billeder på forsiden.
    Gerne af produkter, og eventuelle tilbud. 
  • Så knappen, "gå til kassen" ved din indkøbskurv, lav den større og så lav kunde login knapperne mindre.
  • Jeg vil også gerne anbefale dig, at fjerne alle de unødvendige bokse på forsiden (succes resultater, jeg anbefaler etc.). 
    Første håndsindtrykket er i følge mig noget af det vigtigste når man kommer til en webshop, så det skal være simpelt, så alle kan finde ud af at navigere, og der skal være nogle flotte produktbilleder, som skriger til en og siger KØB MIG!!!!!
Håber du kunne bruge det, held og lykke med shoppenYes
De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 
Side 2 ud af 3 (25 indlæg)