hej kan i hjælp mig jeg er ved at lave en gadgets side hvor jeg vil test gadgets så vil jeg hør om i kan hjælp med at tjen penge penge skal bruges til
gadgets
hjemmeside
hosting
domæne
Hej PSP122
Så lige dit indlæg, og valgte derfor lige at komme med en kommentar til det. En god idé når du efterspørger noget her på Amino, er at skrive forståeligt (der er ingen kommaer eller punktum i dine sætninger), man ved ikke hvornår man skal holde pause osv. Det fik mig rigtig hurtig til at miste interessen for at læse dit indlæg. Men alligevel kunne jeg ikke lade være med at læse det hele og kommentere dette.
Du efterspørger en, som vil hjælpe dig med at lave en side, hvor du kan teste gadgets. Derudover vil du have hjælp til at tjene penge, som så skal bruges til gadgets!
Jeg tror næppe at der er ret mange, som konkret vil hjælpe dig med din efterspørgsel gratis. Det at tjene penge er noget man må arbejde sig til, og som de andre siger - så prøv evt. med en avisrute til en start.
Hvis du vil have en god side med mulighed for indtjening via fx reklamer og søgeoptimering, så bliver det næppe billigt, hvis du skal have en side som er noget værd - og som skal kunne skabe indtjening. Du må derfor være parat til at ofre penge på dette hvis det er.
Pengene skal slf. komme et sted fra, så prøv med den avisrute. På 6 mdr. kan du have 10.000,- opsparet, så har du til gadgets du kan teste... :D