Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at tjene hurtige penge

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 8 person

hej kan i hjælp mig jeg er ved at lave en gadgets side hvor jeg vil test gadgets så vil jeg hør om i kan hjælp med at tjen penge penge skal bruges til

gadgets

hjemmeside

hosting

domæne

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:20

Tag en avisrute?

Du må jo tjene de penge du vil bruge - og hurtige penge er som regel ikke mange penge...

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:42
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

psp122:

hej kan i hjælp mig jeg er ved at lave en gadgets side hvor jeg vil test gadgets så vil jeg hør om i kan hjælp med at tjen penge penge skal bruges til

gadgets

hjemmeside

hosting

domæne

Hej PSP

Du har spurgt før, og efter mine beregninger ville du hvis du tog en avis rute, hver dag i en måned have tjent 4.500 kr lige nok til alt det du skal bruge.

Undre mig dog over hvorfor du ikke har gjordt det :) Det er også andre alternativer ind aviser, nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men du kan også slå græs, ryde sne(vinter) og hjælpe fru hansen med haven eller hunden.

Tro mig min bror tjener kassen på det.

Held og lykke :)

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:07

psp122:

gadgets

hjemmeside

hosting

domæne

Hej PSP122

Så lige dit indlæg, og valgte derfor lige at komme med en kommentar til det. En god idé når du efterspørger noget her på Amino, er at skrive forståeligt (der er ingen kommaer eller punktum i dine sætninger), man ved ikke hvornår man skal holde pause osv. Det fik mig rigtig hurtig til at miste interessen for at læse dit indlæg. Men alligevel kunne jeg ikke lade være med at læse det hele og kommentere dette.

Du efterspørger en, som vil hjælpe dig med at lave en side, hvor du kan teste gadgets. Derudover vil du have hjælp til at tjene penge, som så skal bruges til gadgets!

Jeg tror næppe at der er ret mange, som konkret vil hjælpe dig med din efterspørgsel gratis. Det at tjene penge er noget man må arbejde sig til, og som de andre siger - så prøv evt. med en avisrute til en start.

Hvis du vil have en god side med mulighed for indtjening via fx reklamer og søgeoptimering, så bliver det næppe billigt, hvis du skal have en side som er noget værd - og som skal kunne skabe indtjening. Du må derfor være parat til at ofre penge på dette hvis det er.

Pengene skal slf. komme et sted fra, så prøv med den avisrute. På 6 mdr. kan du have 10.000,- opsparet, så har du til gadgets du kan teste... :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 18:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej

jeg ahr et flyers omdeler job til dig.

Du tjener ikke så meget men hvis du arbejder fuldtid i en måned så kan du tjene 15.000kr.

kontakt lokaldistribution.dk

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Både morgen aviser og reklamer og lokal aviser har jeg prøvet meget høj indtægt vis man er i god form det var sådan jeg fik sparet samme til min første lejlighed da jeg boet i Hvidovre i København .

Fordele behøver ikke træne når man kommer hjem har løbet sin normale 20 km hygge jogge tur, det kan jeg i hvert fald ikke undvære.

Desuden vil rigtigt går til dem kan man stille op til løb og vinde nogle småpræmier.

Husk al den motion spiser man lidt ekstra mad , men så når du spiser ekstra mad er du på et tidspunkt bedre form fordi al den mad omdannes til muskler og stærkere krop der gør du kan løbe endnu stærkere og nu tjener du endnu mere penge.

Kan dog forbedre form ved trappevask eller meget andet fysiske arbejde med alle folk der ingen grænser findes hvor de ej stoppe vil er du på vej mod penge her

Kan desuden tage og arbejde billigt på en gård tænk ikke på lønene med det sjove i at bevæge sig rigtigt dejligt at få knoklet igennem et par år så har lidt på kistebunden til alle sine iværksættere år og vis endelige bruger alle kan bare knokle igen hvor er livet bare dejligt at man få lov til at bevæge sig og så tjene penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jeg er 17

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:45

Hej PSP.

Hvis du vil tjene nogle hurtige penge, og ønsker hjælp herinde fra, så er det måske en god ide at oplyse følgende:

1. Hvor du befinder dig rent geografisk.

2. Om du kan finde ud af noget, og hvis ikke: om du så har to arme og to ben der er skruet rigtigt på.

nåja, - og i tilfælde af budfunktion:

3. Har du en cykel?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej,

For 1.000kr kan jeg lave din hjemmeside. Du kan sende en PM eller ringe til mig med mere info

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

har ikke lige penge til det

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)