Så er det jo bare ud og få fat i nogle virksomheder. Det vil jo være en fordel at have en eller to gode kunder inden du for alvor går i gang. Men jeg tror at telefonservice er en hård branche. Du bør skille dig ud på en eller anden måde, ellers tror jeg ikke virksomheder vil outsource deres telefonservice til dig. Men held og lykke.... GO 4 IT |
Takker
Jeg har set på nettet at der er mange call-centre, men de fleste er store og upersonlige.
Jeg har valgt at fokusere på det personlige, jordnære og følgende ydelser:
- mødebooking
- oprette/opdatere kundedatabaser/kundeinformationer
- rykke manglende betalinger
- telefonsalgskampagner B2B
- opfølgning på invitationer til messer, events, etc.
- bekræftelse af invitationer messer, events, etc.
- Div. Back-office opgaver
Alle opgaver udføres i indland og engelsktalende udland. Flere sprog vil følge.
Jeg er superbruger i Office, Navision Attain og Dynamics Nav. Har 15 års erhvervserfaring indenfor salg og service.
Indenfor de næste måneder bliver jeg uddannet indenfor Dynamic Web og kan derefter også sælge denne ydelse.
Jeg har allerede 2 mulige kunder og jeg påregner at have 3 faste kunder inden jeg opstarter.
Realistisk? Eller er det opgaver som spares væk når krisen kradser?