Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny finanskrise på vej?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det jo bare ud og få fat i nogle virksomheder. Det vil jo være en fordel at have en eller to gode kunder inden du for alvor går i gang.

Men jeg tror at telefonservice er en hård branche. Du bør skille dig ud på en eller anden måde, ellers tror jeg ikke virksomheder vil outsource deres telefonservice til dig.

Men held og lykke.... GO 4 IT Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12

Takker

Jeg har set på nettet at der er mange call-centre, men de fleste er store og upersonlige.
Jeg har valgt at fokusere på det personlige, jordnære og følgende ydelser:

• mødebooking
  • oprette/opdatere kundedatabaser/kundeinformationer
  • rykke manglende betalinger
  • telefonsalgskampagner B2B
  • opfølgning på invitationer til messer, events, etc.
  • bekræftelse af invitationer messer, events, etc.
  • Div. Back-office opgaver

Alle opgaver udføres i indland og engelsktalende udland. Flere sprog vil følge.

Jeg er superbruger i Office, Navision Attain og Dynamics Nav. Har 15 års erhvervserfaring indenfor salg og service.
Indenfor de næste måneder bliver jeg uddannet indenfor Dynamic Web og kan derefter også sælge denne ydelse.

Jeg har allerede 2 mulige kunder og jeg påregner at have 3 faste kunder inden jeg opstarter.
Realistisk? Eller er det opgaver som spares væk når krisen kradser?

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:18

Det som du skriver skal du tage med ud til nye kunder.

Du har jo alle forudsætninger for at få en god start.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:32

Om du skal starte op kommer vel an på hvilken virksomhed du har. Men det er klart mere spændende at gøre det nuSmile

Jeg synes nu ikke der er den store krise. Jeg har de samme jobs som før, jeg følger enda at vi må sige nej til flere jobs nu. Men alle virksomheder prøver jo at effektivisere lige nu, så det er godt for en lille virksomhed som min.

Men jeg ville ikke tøve med at starte op nu. Det kan jo kun blive bedre.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:42

giv dem bare 110% som  iværksættere er dette en tid med vækst og frem gang for os iværksættere de bedste og meste ide rige kommer videre og dem som er meste motiveret ja de har frem gang nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 107
Fra  Cassiopeia Skrevet kl. 08:39

Hvis du skal klare dig, så skal du have din primære fokus på, hvordan du skaber klar og tydelig værdi for dine kunder (Det er i øvrigt et Leanprincip for jer Lean-fornægtere). Dvs. dine kunder og hvad de får ud af dine services eller produkter, skal være i fokus gennem hele processen og du skal ligesom sætte dig selv over i baggrunden. 

Lad mig komme med et eksempel. Når jeg kontakter dig eller tilgår din hjemmeside, så er jeg som kunde i princippet skide ligeglad med, om din virksomhed har de og de værdier, om hvor langt tid i har eksisteret eller om du har en kanariefugl. Wink

Det jeg ser efter er: Hvordan kan jeg tjene flere penge gennem dig? Hvordan kan du give min virksomhed merværdi end dine konkurenter kan?   

Hvis du har den fokus fra starten af i din virksomhedsstrategi, så kommunikerer du det også efterfølgende ud til kunden, hvilket er super vigtigt, når du skal ud og sælge dig selv.  

Håber du kan bruge det Big Smile

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)