Hejsa allesammen..... Nu er jeg ved at blive besat af AMINO, efter jeg er begyndt at bruge en del tid herinde, bliver jeg nysgerrig. Hvad Tjener man som NETworkers i de forskellige virksomheder, det jeg tænker på er hvad er det der motivere jer til at arbejde lige netop med det I gør nu eller har gjort, og til dem som har været igennem flere selskaber, hvorfor er i skiftet og efter hvor lang tid.. Mine spørgsmål er: Hvad tjener man som (ny) kontra hvor meget tid....?? Hvad tjener man efter 6mdr. kontra hvor meget tid...?? Hvor mange folk har i jeres struktur efter 6mdr....?? Jeg ved godt dette er nogle lidt mærkelige spørgsmål, men er faktisk meget nysgerrig, da jeg selv arbejder indenfor en lign. branche |
Dato: 24-03-2007 16:22:19 Forfatter:Mr. AdviserHvad tjener man som (ny) kontra hvor meget tid....??Hvad tjener man efter 6mdr. kontra hvor meget tid...??Hvor mange folk har i jeres struktur efter 6mdr....??Jeg ved godt dette er nogle lidt mærkelige spørgsmål, men er faktisk meget nysgerrig, da jeg selv arbejder indenfor en lign. brancheJa... det er i grunden nogle lidt mærkelige spørgsmål - for du kan som sådan ikke generalisere og så tage en gruppe og så sige "hvad man.. hvor mange man.." osvDet er jo ekstremt individuelt.. afhænger jo i den grad af det system man arbejder efter, om man bygger netværk eller koncentrere sig "for meget" om retailing.Men du kan da tage den gamle - og meget slidte kalkulation frem:Du er dig selv i måned 1 hvor du engagere en ny partner, så I er to i måned to der hver engagere en ny partner, så I er 4 i måned tre der hver i hver især engagere 1 ny partner, så I er 8 i måned 4..... 16 i måned 5... 32 i måned 6... og 4096 i måned 12 ;-)Indtjeningen er jo fuldstændig individuel, distributører og selskaber imellem.Lasse Burholt