Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:
men jeg fraråder nu at spilde krudt på dmoz, p.ga. de korrupte redaktører.

Gider du forklare dette, eventuelt i en pm? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:29

Rasmus T. Nicolaisen:

Hej Mikael!

Jeg forstår ikke rigtigt, hvad du prøver at sige desværre?Confused

Rasmus.

trust ranks links er links bedre kvalitet edu links press links mv.

Trust ranks links kan også fås efter om links er målrette passer til din side f.eks..et legetøj side der linker til en legetøj side ser mere naturligt ud for google

vis en side har 1000 vis links og kvalitet er der normalt nærmeste ingen grænser hvor mange du tilmelder for det er menneskeligt umulig at lave nok mere end 20 rimelige unikke om dagen og især vis du arbejder med flere sider og huske google indeksere ikke alle på en dage

her et par eks.

• hvor kommer links fra er du aktive på forum fås lidt fra

• lidt ved blog skribenter

• lidt hvor du skriver du press meddelers mv. ved spredning er det mere naturligt i googles øjne

• interne links tæller også positivt , det gør det muligt at sprede dig

• social aktive twitter mv. kan også give links du videre formidler din hjemmeside

• måske bruger jeg for mange fremmedord men har været så aktive længe så ved hvad trust ranks mv, er

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:38

Mark MK:
Gider du forklare dette, eventuelt i en pm? 

Ja men self vil jeg da forklare mig! okay der er 2 problemer med dmoz sådan som jeg ser det.

1. Deres redaktører tillader bare ikke at konkurrende, til deres egne, sider bliver optaget 

2. Man får aldrig en afslags mail hvilket vil sige at de fleste ikke seo kyndige sidder og venter og venter på at deres link kommer i dmoz.

der er faktisk opstået et protest katalog. nomoz.org

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 21:09

Jeg sidder bare og tænker på om det kan betale sig at bruge en link-submitter som denne.

http://www.submiteaze.com/  

Eller er det bare noget junk?   Det vil ihvertfald være en del nemmere og ikke mindst hurtigere, men måske det kan lave mere skade en gavn på en pagerank

Men fristende syntes jeg.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 21:16

Jesper Breindal Kvols:
Du skulle tage at google en "text spinner" eller "article spinner", det er et lille program som generere forskellige versioner af en tekst.

Jesper kan du anbefale et bestemt program du evt selv bruger, tænkte du måske har erfaring med noget bestemt ? og måske endda gratis hvis muligt. På forhånd tak.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:26

Hej frank hvis du bruger den der auto submitter bliver du i bedste fald tørret et vist sted i værste fald vil du blive Ranking raped af Big G.

og ehm en ting mere: pagerank is a code word for cover up ergo fuck din pagerank du skal istedet fokusere på trustrank.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 21:28

Hejsa, Du har sikkert ret. Men hvad er din begrundelse for ikke at bruge den? Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:01

Frank Rasmussen:

Hejsa, Du har sikkert ret. Men hvad er din begrundelse for ikke at bruge den? Smile

1. hvis den overhovedet virker så bygger den links til din side alt, alt for hurtigt.

2. de kataloger den bygger til (hvis den virker) er noget værre skrammel som har en så lav trustrank at google griner hel vejen til banken med dine adwords penge.

3. Det er ikke engang sikkert den virker hvordan ved man om det er BS? jo det skal jeg fortælle dig. 1. hvis den har en masse anonyme testimonials så er det bullshit.

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 22:15

Hvis du har en liste over linkkataloger, social bookmarks og andre steder du gerne vil lave links vil jeg anbefale dig at lave en lang liste med alle siderne, f.eks. i excel, og så bare starte fra en ende af.

Afhængig af hvor meget tid du har til rådighed kan du tage 3, 5 eller 10 links per dag, men ikke mere end det. Både så du får en mere naturlig linkprofil, men også for at du ikke løber sur i det når du sidder 10 timer i træk og udfylder linkkataloger.

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 22:18

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)