Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny cykel - hvilket mærke?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har købt cykel, det endte med en Avenue Airbase og for pokker hvor er den bare lækker.

Grunden til at jeg ikke syntes en Viva passer mig er at den er lidt tungere at komme i gang på, hvor jeg godt kan lide at komme ud af stedet med det samme.

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:24
Jeg har ikke set Vivaen i "virkeligheden" men kun på nettet. Rent designmæssigt ser den også noget tungere ud end Airbasen, så det er da rart at vide, at den også er tungere at køre på. Hvilken Airbase valgte du og hvor meget, måtte du slippe for den?
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:20
Fra København
Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:27

Hej

Hvis du skal bruge en Viva cykel kan du købe den hos www.NETcykel.dk

Skriv en e-mail til mig ( info@NETcykel.dk ) inden du køber så sender jeg en rabatkode til dig så cyklen bliver billiger end normalt. Hvis du har mod på selv at sætte forhjul, styr, saldelstang og pedaler på så er der endnu mere at spare, da vi kan sende direkte fra lageret.

Med venlig hilsen Simon Bullinger

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:42

Ida Dyhr · corpoLab Design:
Jeg er den lykkelige ejer af en Avenue cykel, den er en drøm at cykle på.
Jeg valgte den da min søn fik en et år tidligere og den har også bare været det bedste køb vi har gjort.

Og så er det et dansk mærke!

Vi har ingen overdækning til vores cykler og de står udendørs året rundt, men gear og bremser fungere upåklageligt.
Og så er det en smuk cykkel :)

Avenue laver uden tvivl flotte cykler, men man skal være opmærksom på, at designet er på bekostning af dens vægt... op til 4 kg mere end mange andre lignende cykler Tongue Tied

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)