Kære aminoer Jeg er netop blevet færdig med min barsel og søger som mange andre med lys og lygte efter beskæftigelse. Indtil jeg finder det rette har jeg mulighed for at lave begrænset freelance arbejde som bibeskæftigelse i aftentimerne og weekenderne. Derfor søger jeg opgaver indenfor tekstarbejde og oversættelse. Først lidt om mig. Jeg er vokset op i Latinamerika og USA og har gået i internationale skoler og har derfor ligeligt engelsk og dansk som modersmål. Jeg er uddannet Cand. Merc. i Interkulturel ledelse men har de sidste fem år arbejdet som oversætter, korrekturlæser, copywriter og kommunikationskonsulent både freelance og i fast ansættelse hos større danske virksomheder. Jeg har skrevet jobannoncer for nogle af de største virksomheder i Danmark og lavet freelance tekstarbejde for blandt andet Novo Nordisk, Tranberg Marketing, Schneider Electric, Hugo Boss m.fl. Jeg er primært leveringsdygtig i følgende typer af tekstarbejde:
Da jeg også har arbejdet som ansvarshavende redaktør på et medarbejderblad, vil jeg også kunne hjælpe med intern medarbejderkommunikation, nyhedsbreve og des lige, på engelsk, hvis det efterspørges. Mine priser eksklusiv moms er som følger (bemærk jeg er ikke momsregistreret):
Mindstepris pr. opgave er 300,- ex. moms. I kan kontakte mig via personlig besked for tilbud eller mere information. Jeg håber på at høre fra jer.
Mange hilsner Mai |
Professionelt engelsk tekstarbejde
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)