Jeg går den første 1. september i luften med en webshop i Danmark - konceptet er unikt i Europa og fokuseret på en enkelt kategori, meget stor kategori, som er markant vækst i hele Norden. Mine samarbejdspartnere og leverandører(7 i alt) er alle blandt de allerstørste og førende i verden, ikke kun inde for denne kategori, men også flere andre. De produkter(både langvarige forbrugsgoder og tilbehør) som skal sælges er de samme i alle lande i europa, så når jeg er i luften i DK, kan webshoppen hurtig gøres klar til andre lande - kun teksten som skal oversættes. Min udfordring med at starte op i Sverige og er fragten fra Danmark og sproget, så derfor søger jeg ideelt en partner som er etableret med lager i Sverige og Norge, som kender det svenske marked for elektronik og dagligvarer. Hvis du synes dette lyder spændende så giv endelig lyd fra dig - forventet opstart i Sverige 1. okt, da julehandlen er altafgørende. Estimeret omsætning pr. år ca. 20 mill. i Sverige og 15 mill. i Norge, det første hele år. Mvh. Morten thorsen_dk@yahoo.dk |
Samarbejdspartner til etableret E-handels projekt i Sverige og evt. Norge
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)