Nu når solen har gemt sig bag skyerne, og vi kun har udsigt til regn, må det være på tide at kommer i godt sommerhumør!
Vi sælger resten af dagen - .dk-domæner til bare 39 kr inkl moms! Uden nogle gebyr, ingen oprettelse, og naturligvis med vores velkendte højkvalitets gratis webhotel på 50 mb på MaxiWeb
Ja det er korrekt! Vi sælger til UNDER kostpris!!
Tilbuddet gælder kun til de første 1.000 kunder - og gælder indtil 23:59 (Fredag, 8. Juli 2011).
Så skynd dig! Det må være Danmarks billigste!!
De bedste hilsner fra Jannik og resten af MaxiWeb-teamet!
Mine erfarringer med Maxiweb er rigtig gode. (De hjalp mig enda med noget Wordpress, selvom det ikke var deres problem, og selvom jeg har et gratis webhotel ved dem). Jeg overvejer kraftigt at flytte alle mine sider hen til dem. Super service, jannik er super flink.
Det kommer meget passende i og med at jeg skal til at købe et par domæner. Fantastisk tilbud!
Hvis man f.eks. erhverver sig 5 domæner og et Silver-webhotel, eller 10 domæner og et Gold-webhotel, er det så muligt at få alle domæner ind under samme webhotel?
Vi har været igennem den før, hvor det kun var 2 domæner og et Starter webhotel, så jeg ville lige høre, om det også gælder i større målestok.
Hvis man f.eks. erhverver sig 5 domæner og et Silver-webhotel, eller 10 domæner og et Gold-webhotel, er det så muligt at få alle domæner ind under samme webhotel?
Vi har været igennem den før, hvor det kun var 2 domæner og et Starter webhotel, så jeg ville lige høre, om det også gælder i større målestok.
Hej Halfdan,
Det er jo fantastisk ! :D
Som udgangspunkt understøtter vores set-up ikke helt at kunne tilknytte flere domæner til samme webhotel! Men så længe det er realistisk, så skriv til supporten - så må vi finde ud af det. Måden vi gør det på er fx ved 1 gb webhotel, og 2 domæne, kan vi dele det op så det bliver til 2 x 500 mb istedet, eller hvad du nu måtte ønske :-)
Mine erfarringer med Maxiweb er rigtig gode. (De hjalp mig enda med noget Wordpress, selvom det ikke var deres problem, og selvom jeg har et gratis webhotel ved dem). Jeg overvejer kraftigt at flytte alle mine sider hen til dem. Super service, jannik er super flink.
thumbs up og 5 stjerner for et vanvittigt tilbud
Takker og bukker! Håber i kan bruge vores vanvittige tilbud ;)
Nix jeg betaler gerne for god service ;-) Det var bare til info, så andre ikke løb ind i det samme ;-)
Det er helt op til dig :-) Jeg kreditere det gerne :)
Det er altid lidt svært ikke at nogle føler sig lidt snydt, når man laver sådan et tilbud.. Så dem der har bestilt idag, kan frit vælge at få krediteret forskellen. :-)