Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MaxiWeb: DK-domæner til 39 kr inkl moms indtil fredag-midnat!! CRAZY FRIDAY!

Side 3 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

så fik jeg også købt et super fedt med det der live chat Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38

Tak for de mange mange ordre!!! :D

Vi er nu halvvejs, og de første 6 timer er næsten gået!

Så du har kun 6 timer tilbage, til at få købt et dk-domæne til super lav pris!! :-) 

Se mere på MaxiWeb.dk 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:48

Jannik Hansen:

Kristian Ole Rørbye:

så fik jeg bestilt et mere og det sidste for i dag, tak for en god service og pris ;)

Takker og bukker :-) 
Du er altid velkommen :)

Hvad syntes i om konceptet, med at holde en "crazy-friday", hvor vi i nogle få timer dumper prisen? :-)  

Er det ikke altid crazy priser, jeg har sjældent set et sted, hvor man kan flytte sit domæne over gratis og jeres mine site super det er gratis mini webhotel.

som iværksættere er jeres tilbud rigtigt meget værdsat og i viser en utrolige god iværksættere ånd.

Rigtige God iværksættere ånd herfra, man kan ikke sige tak nok.Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 19:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Hansen:

Hvad syntes i om konceptet, med at holde en "crazy-friday", hvor vi i nogle få timer dumper prisen? :-)  

Pisseirriterende, for nu har jeg brugt 2-3 timer på Keyword Tool External i stedet for at skrive tekster! Big Smile
Nej, jeg synes det er et ganske smukt koncept. Jeg har også købt de første 5 domæner, og det er ikke usandsynligt at jeg snupper et par til, hvis jeg får tid til det. (Bliver sjovt at skrive om tyndt hår..)
Så vidt jeg kan se har du fået en del bestillinger ind, så selvom MaxiWeb taber en 5'er per domæne, burde det blive gjort op i form af ekstra bestillinger, nye kunder og den massive del goodwill, der bliver skabt om dit projekt. Jeg har allerede skaffet dig et par kunder tidligere som følge af mine gode erfaringer, og det kommer næppe til at ændre sig med sådanne tiltag her! Wink
(Jeg beklager de manglende linjebrud i teksten, men Aminos teksteditor leger julelege med mig.)
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08

Mikael christiansen:

Er det ikke altid crazy priser, jeg har sjældent set et sted, hvor man kan flytte sit domæne over gratis og jeres mine site super det er gratis mini webhotel.

som iværksættere er jeres tilbud rigtigt meget værdsat og i viser en utrolige god iværksættere ånd.

Rigtige God iværksættere ånd herfra, man kan ikke sige tak nok.Smile

Ja vi ikke helt normale ;-) Men vi plejer nu at tage 65 kr inkl moms :-)

Takker og bukker! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09

Halfdan Timm:

Pisseirriterende, for nu har jeg brugt 2-3 timer på Keyword Tool External i stedet for at skrive tekster! Big Smile

Nej, jeg synes det er et ganske smukt koncept. Jeg har også købt de første 5 domæner, og det er ikke usandsynligt at jeg snupper et par til, hvis jeg får tid til det. (Bliver sjovt at skrive om tyndt hår..)
Så vidt jeg kan se har du fået en del bestillinger ind, så selvom MaxiWeb taber en 5'er per domæne, burde det blive gjort op i form af ekstra bestillinger, nye kunder og den massive del goodwill, der bliver skabt om dit projekt. Jeg har allerede skaffet dig et par kunder tidligere som følge af mine gode erfaringer, og det kommer næppe til at ændre sig med sådanne tiltag her! Wink
(Jeg beklager de manglende linjebrud i teksten, men Aminos teksteditor leger julelege med mig.)

Haha, det lyder kanon :-) Tror cirka vi har haft 4 gange flere ordre, end jeg forventede efter min vildeste fantasi! Sååå jo, det er ikke helt så dårligt ;-)

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 20:12

Så har jeg også lige benyttet mig af dette tilbud. Tak! Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41

André Kristensen:

Så har jeg også lige benyttet mig af dette tilbud. Tak! Smile

Dejligt at høre du kunne bruge tilbuddet :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:01

Hej Jannik

Jeg har købt donæme hos dig tak!

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 21:08

Super lækkert tilbud! Keep up the good work. :-)

Ville høre om man kan flytte domænet til en anden server hvis man vælger DNS-service? 

Forresten har i problemer med æ, ø og å på denne side: http://maxiweb.dk/HTML.php?Id=5

Det skyldes at i ikke har sat noget tegnsæt på siden :-)

Side 3 ud af 8 (77 indlæg)