Hejsa ! Jeg har fået stillet til opgave af vores lokale erhversavis at forsøge at producerer en firmavideo-spot, som skal ligge på deres side. Den skal oplyses at jeg ALDRIG tidl. har leget med reklamevideo eller professionel optagelser mod betaling. Jeg har lavet en del fodbold-TV og det er det, der har animeret avisen til at "hyre" mig til opgaven. Ide'en er at slutkunden får præsenteret tilbudet som værende en "budget video" til en yderst billig pris, der på ingen måde kan sammenlignes med hvad man normalt kan forvente i produktionspris for prof. video. Selvfølgelig er kvalitet også derefter, men hvis man kan leve med at blive eksponeret på dette niveau, så kan man altså få det ret billigt. 'Strøby Turist' er vores første kunde, og der er allerede en 7-8 stykker mere der har aftalt produktion i nær fremtid. Første projekt (dette) skal til godkendelse hos kunden i morgen, fredag. Men jeg vil da gerne høre hvad andre syntes om video'en, ide'en osv. Bare HUSK: Det er IKKE proffesionelt arbejde. Nærmest 'dogme'-reklamevideo :-) Se udkast på: http://www.vimeo.com/26133965
|
Jeg var positivt overrasket.
Synes stilen passer meget godt til denne type forretning.
Lys, lyd og billede er også okay.
Dog synes jeg at det med at zoome virker forstyrrende.
alt i alt meget god film