Jeg er ved at kigge på mulighederne for at starte en self storage virksomhed. I min søgen, er jeg støttet på den her video som jeg syns udbyder et ret spændende koncept. &feature=related" target="_blank">&feature=related Kunne I forstille jer at man kan starte en virksomhed her i DK baseret på det. Uden at tænke så meget over det, så ser jeg følgende fordele og ulemper ved det. Umiddelbar fordele Adgang til opbevaring 24 timer i døgnet Effektivt Udnyttelse af opbevaringsplads Systemet kan stor set passe sig selv efter oprettelse (hvis vi ser bort fra vedligeholdelse og administration)
Umiddelbar ulemper Det koster nok meget at investere i sådan et system.
Jeg forestiller mig at måden systemet udnytter plads på, giver en god mulighed for at give kunderne en god pris pr areal. Som tidligere sagt så er jeg ved at tjekke mulighederne for en self storage virksomhed så enhver imput om emnet vil være behjælpelig så bare komme med dem Ser frem til at læse jeres svar |
Hej,
Jeg vil mene at det er lidt for advanceret, og her tænke jeg på at det kommer simpelhen til at koster for mange penge.
Jeg mener at du burde være plads til et lidt mere simpel koncept. Og jeg kan da fortælle at jeg havde brug for et opbevaring sted for ca 3 år siden og havde faktisk problemer med at finde et sted (Midtjylland), så jeg tror der er marked for flere steder.
Men jeg tror ikke at man er intereseret i at betale så meget mere for dette system. Det skal bare være et sted for sikkerheden er i top, og hvor man kan få adgang 24 timer i døgnet.