Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt self storage koncept?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at kigge på mulighederne for at starte en self storage virksomhed. I min søgen, er jeg støttet på den her video som jeg syns udbyder et ret spændende koncept.

&feature=related" target="_blank">

&feature=related    

Kunne I forstille jer at man kan starte en virksomhed her i DK baseret på det. Uden at tænke så meget over det, så ser jeg følgende fordele og ulemper ved det.

Umiddelbar fordele

Adgang til opbevaring 24 timer i døgnet

Effektivt Udnyttelse af opbevaringsplads

Systemet kan stor set passe sig selv efter oprettelse (hvis vi ser bort fra vedligeholdelse og administration)

Umiddelbar ulemper

Det koster nok meget at investere i sådan et system.

Jeg forestiller mig at måden systemet udnytter plads på, giver en god mulighed for at give kunderne en god pris pr areal. 

Som tidligere sagt så er jeg ved at tjekke mulighederne for en self storage virksomhed så enhver imput om emnet vil være behjælpelig så bare komme med dem 

Ser frem til at læse jeres svar

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 05:35

Hej,

Jeg vil mene at det er lidt for advanceret, og her tænke jeg på at det kommer simpelhen til at koster for mange penge.

Jeg mener at du burde være plads til et lidt mere simpel koncept. Og jeg kan da fortælle at jeg havde brug for et opbevaring sted for ca 3 år siden og havde faktisk problemer med at finde et sted (Midtjylland), så jeg tror der er marked for flere steder.

Men jeg tror ikke at man er intereseret i at betale så meget mere for dette system. Det skal bare være et sted for sikkerheden er i top, og hvor man kan få adgang 24 timer i døgnet.

Fra København
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:38

Kristian Primdal:
Jeg vil mene at det er lidt for advanceret, og her tænke jeg på at det kommer simpelhen til at koster for mange penge.

Kristian Primdal:
Men jeg tror ikke at man er intereseret i at betale så meget mere for dette system. Det skal bare være et sted for sikkerheden er i top, og hvor man kan få adgang 24 timer i døgnet.

Jeg vil give dig ret i at systemet vil med stor sandsynlighed koste mig mange penge at få på benene. Men fordi det er så avanceret, så udgøre den en stor sikkerhed i sig selv, i hvert faldt så skal der ikke meget til for at top sikre områden. Noget andet jeg syns kunne tale til systemet fordel er, dens udnyttelse af plads.Hvis det bygges et sted hvor der er høje loft, vil der kunne stables flere opbevaringskontainer oven på hinanden, og dermed plads til flere kunder. Fordi der plads til mange kunder, er der ingen grund til at skrue prisen højt op. Jeg forestiller mig at med tiden, vil jeg tjene de investeret penge ind på den måde, hvis faciliteten ligger et sted hvor jeg kan få mange kunder. - Men det afhænger stadigvæk af hvor meget mange penge der skal bruges til investering. Hvis det er overdrevet mange penge, så risikerer jeg selvfølgelig at der vil gå alle for mange år før det går op.   

Kristian Primdal:

Og jeg kan da fortælle at jeg havde brug for et opbevaring sted for ca 3 år siden og havde faktisk problemer med at finde et sted (Midtjylland), så jeg tror der er marked for flere steder.

Det lyder positivt men meget kan ændre sig i de 3 år, der kræves nok også en yderligere undersøgelse af marked fra min side. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)