Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Droppe fragtfirma - aflever selv!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysan Aminoer

Jeg har længe tænkt over ideén. 

Jeg bor Odense, Fyn og ville spare penge på faktisk selv at bringe varen - har andre gjort det?

Jeg tænker... Fyn = gratis fragt, alt andet 39,-

Vil det skræmme kunder væk? Virker det uprofessionelt?

Man er jo selv 100% ansvarlig for pakken kommer frem, uskadet og man kan så vidt muligt altid levere til tiden..

Så kommer det der selvfølgelig med at "hvad nu hvis kunden ikke er hjemme" osv osv.

Men kunne man gøre det?!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan det betale sig ?

Hvor meget tid og benzin skal du bruge på at aflevere tre pakker i hhv. Svendborg, Kerteminde og Middelfart ?

Jeg tror hellere at du skal bruge tiden på at få flere kunder i biksen i stedet for at bruge den på landevejene.

mvh

Jan

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 00:05

Hvis din business er, at sælge få, store og dyre pakker, så kan det måske nok svare sig. Jeg ville nok sørge for, at have en aftale med en fragtmand, der kan aflaste i travle perioder.

Jeg leverer en sjælden gang i mellem personligt. Det er primært, hvis en kunde køber en større mængde varer, en meget stor vare, eller skrøbelige varer som f.eks. UV lysstofrør
Men kun hvis jeg vurderer, at det kan svare sig. Der spares jo også tid og materialer, da man ikke behøver pakke så grundigt ind, når man selv leverer.

Hvis du giver gratis fragt, bør det på en eller anden måde, være indregnet i prisen. At give gratis fragt på Fyn, er en dårlig løsning, da alle andre kunder, så vil føle, at de betaler for meget, når det er billigere for andre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32

Richard:

Vil det skræmme kunder væk? Virker det uprofessionelt?

JA!

Du kan risikere at skræmme potientelle kunder væk, der ikke bor på Fyn og måske vil føle sig diskriminerede

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)