Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt hjemmeside program til Affiliate.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket hjemmeside program vil i anbefale til at lave en affiliate hjemmside, hvor man sammenligner produkter? Det må ikke være noget med html programmering, da jeg ikke har forstand på det.

Jeg har kigget lidt på wordpress, men det kræver jo at jeg kan finde et tema som passer lige præcis til mine produkter. Hvor finder man gratis temaer henne som man kan bruge til denne opgave?

Jeg har i forvejen lavet en side i flash, men det er søgemaskinerne vidst ikke så glade for?

Håber i har nogle gode råd.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:47

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:50

Wowjoey:
Hvilket hjemmeside program vil i anbefale til at lave en affiliate hjemmside

Jeg er selv ved at lave en affiliate hjemmeside i systemet Umbraco. Fordelen ved systemet er at hvis det er sat korrekt op første gang så skal du ikke ind og rode i HTML bagefter.

I Umbraco kan du bruge alle templates som du kan finde næsten uanset hvilket system den er lavet til.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54

IværksætterGen:

Hej Wowjoey

En Amino bruger har udviklet dette tema: http://www.e-junkie.com/shop/product/463807.php?section=affiliates

Har selv brugt det og det er fantastisk :D

Det ser fint ud. Nu har jeg aldrig arbejdet med wordpress, men man kan vel godt ændre farve, tilføje flere sider og undersider end der er i temaet? Nu oplyser han at man kan tilføje links fra amazon eller clickbank, men jeg går stærkt ud fra at man også har andre muligheder, og det blot er et eksempel? :-D

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:13

Wowjoey:
Det ser fint ud. Nu har jeg aldrig arbejdet med wordpress, men man kan vel godt ændre farve, tilføje flere sider og undersider end der er i temaet?

Man kan alt i Wordpress :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 08:23

IværksætterGen:

Wowjoey:
Det ser fint ud. Nu har jeg aldrig arbejdet med wordpress, men man kan vel godt ændre farve, tilføje flere sider og undersider end der er i temaet?

Man kan alt i Wordpress :)

Ja, se f.eks. denne trådhttp://www.amino.dk/forums/t/127413.aspx

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 08:26

Hej.

Jeg kan også anbefale Wordpress til affiliate sider. Der kan du hente plugins til stortset alt du skal bruge, alt fra SEO til sammenligningstabeller og meget meget mere!
Jeg har aldrig forsøgt mig med Umbraco som Niels, men jeg har kun hørt godt om systemet, så det kan du jo også prøve og springe ud i! :-)

Held og lykke med det!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:25

Wordpress er bedst og har uanede muligheder for personalisering. Pris sammenligningstabller og diverse der plugin til fx Star Rating for Reviews (søg efter det). Tabeller kan laves med WP-table Reloaded plugin.

Mit 'go-to' theme i Wordpress er Thesis Theme da jeg med pluginnet Thesis Open Hook, hurtigt og nemt kan tilføje kode og funktioner overalt i themet bare med at copy paste.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)