Jeg laver lige min egen tråd med emnet her. Mit site gik ned som så mange andres lørdag aften. Det har haft, og har forsat, meget store konsekvenser - jeg kan ikke acceptere blot at være en blandt så mange i tilfælde som disse og er derfor klar til at betale mig til en mere seriøs løsning. Det er lykkedes mig at få downloaded en kopi af databasen fra surftown. I den forbindelse vil jeg begynde at se på mulighed for hosting eller backup hosting et andet sted. Jeg vil gerne have min egen server eller ihvertfald en server der med garanti er mindre påvirket af andre brugere - samt en løsning der, mere eller mindre, har en backup server i tilfælde som disse. Samtidig skal alt backend være ordnet, og supporteret - jeg kan kun basis programmering i php og mysql. 24/7 support er også en prioritet. Jeg har kigget hos Rackspace og deres managed hosting - nogle bedre Danske alternativer? |
Det var da en lidt voldsom løsning, for hvis du ser bort fra dette, så er deres nedetid meget lav. Hvis du var tilfreds før hvorfor så skifte.
Dette var jo en naturkatastrofe i Danmark som ingen kunne forudse. Lige nu snakkes derom hvad det skal gøres af tiltag for at lign. situationer ikke opstår igen. Så mon ikke du bare skulle blive ved dem, og være glad for en ellers stabil og billig hosting. :)