Jeg skal være ærlig at indrømme, at jeg blev ganske chokeret da jeg så, at der var nogle, der slet ikke så det geniale i dit navn.
Lad mig lige kommemed en lille situation - den er ikke engang en time gammel! Jeg sidder og surfer lidt på
amino, jeg ser dit navn listet op på en tråd, da jeg lynhurtigt scanner siden.. Jeg har endda ret så travlt, og jeg erindrer faktisk slet ikke navnet på den tråd, der var tale om. Til trods for min travlhed tjekkede jeg sgu alligevel din side, og lige netop det faktum, at der stod på forsiden, at du ikke opfordrede til sort arbejde osv fangede sgu også min opmærksomhed - og da jeg havde læst denne tekst, ramte min opmærksomhed dit e-mærke. Ingen troværdighedsproblemer her!
Kort og godt: Dit navn er skide godt. Det fanger VIRKELIG opmærksomheden, og du skal garanteret få en masse besøgende af nøjagtig samme årsag.. At navnet så ikke siger ret meget om hvad siden beskæftiger sig med, er en helt anden sag, men det er helt sikkert, at jeg også kan huske adressen til din hjemmeside i morgen.. og netop din hjemmeside er jo vigtigst, ikke sandt?
Hvis du ikke er interesseret i at benytte domænet længere skal jeg gerne overtage det efter dig