Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg valgt forkert ??

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 27-03-2007 10:42:29 Forfatter: christian
Jeg er simpelthen nød til at kommentere disse kedelige indlæg

Hej Lars

Jeg har været selvstændig de sidste 5 år, med rimelig succes, en af de ting jeg har lært er at du skal omgås positive mennesker for at have fremdrift i det du gør, dette er en af de vigtigste faktorer for at få succes.

med det mener jeg, de indlæg du får her som er negative og hånende skal du lade gå ind af det ene øre og ud af det andet, disse er skrevet af mennesker som ikke har fattet hvad det hele går ud på.

Velkommen Christian.

Dit første indlæg starter med at nedgøre de personer, der har skrevet et svar på Lars'' spørgsmål. Jeg går ud fra, at Lars gerne ville have folks reaktion på sit navn og ikke en flok rygklappere, der kunne bekræfte ham. Det er almindeligt på Amino, at der bliver givet kontante svar. Svar som folk bruger tid på for at hjælpe, dem der spørger. Jeg synes der er noget om Amino, du mangler at forstå.

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 11:25
Er i ikke lidt for hårde mod ham?
Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 12:08
Dato: 27-03-2007 11:25:21 Forfatter: Den innovative Er i ikke lidt for hårde mod ham?

Mod Christian? Nej, den hjælp man får, når man beder om en kommentar til sin hjemmeside, navn eller idé kan man også nøjes med at lade kunderne give i praksis, og de er ikke fintfølende over for iværksætterens følelsesliv, men klikker sig væk uden nærmere forklaring.

Der er forskellige holdninger til navnet på hjemmesiden sortarbejde.dk, og den uenighed, der er, er jo netop en del af hjælpen: nogle synes, det er et rigtigt godt og fængende navn, mens andre væmmes ved at bruge ulovlige aktiviteter som blikfang. Det er fint at være uenig med en gruppe af debatørerne, men jeg kan ikke snuppe den principielle afstandstagen fra at folk ikke synes om det, der er lagt frem til vurdering. Det er efter min mening en manglende forståelse af god rådgivning, der ikke er ensbetydende med at give ret men om at give nogle velfunderede vurderinger, som gør en bedre til at handle.

Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:38
Hej igen

hej henrik jeg syntes du skulle læse mit indlæg igen og så læse og forstå det der står før du svarer.

Jeg ved ikke om navnet passer til siden, men jeg ved at navnet er genialt da det gav gratis tv reklame, det var det der stod.

Jeg ved også, da sort-arbejde.dk nu har fået stor opmærksomhed på  navnet, at det ville være fatalt at skifte det, og hvis du nu sætter dig ned og læser nogle af de indlæg der er lagt ind, så kan tingene siges på mange måder, man behøver absolut ikke at håne andres arbejde.

Jeg har absolut ikke noget imod kritik bare den er positiv, hvilket din var i dit indlæg, men der var anden kritik der var negativ.

venlig hilsen

christian

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:21
Dato: 27-03-2007 12:37:49 Forfatter: christian
Jeg ved ikke om navnet passer til siden, men jeg ved at navnet er genialt da det gav gratis tv reklame, det var det der stod.

Nej, det er jo lige præcis problemet. Passer navnet til siden? Det er jo det, der er det store spørgsmål.

Lad mig spørge dig om følgende. Hvad er bedst:

- Massiv PR men få kunder
- Mindre PR men masser af kunder

Det er stillet lidt på en spids, da jeg jo ikke aner om det går godt for sort-arbejde.dk eller ej. Men man lever nu engang af de fakturaer man sender, og ikke af det PR man får. PR kan være med til at øge antallet af fakturaer, men du kan stadig ikke købe rugbrød for PR.

Jeg tror at det er den bekymring de fleste har haft til navnet...

mvh Carsten

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)