Jeg er simpelthen nød til at kommentere disse kedelige indlæg
Hej Lars
Jeg har været selvstændig de sidste 5 år, med rimelig succes, en af de ting jeg har lært er at du skal omgås positive mennesker for at have fremdrift i det du gør, dette er en af de vigtigste faktorer for at få succes.
med det mener jeg, de indlæg du får her som er negative og hånende skal du lade gå ind af det ene øre og ud af det andet, disse er skrevet af mennesker som ikke har fattet hvad det hele går ud på.
Jeg personligt forsøger hele tiden at omgås positive mennesker, mennesker som kan finde ud af at give mig energi og fremdrift selvom de måske i bund og grund ikke er helt enige i hvad jeg gør, disse personer skaber for mig en god energi, hvilket giver mig mere lyst til det jeg gør og samtidig giver det mig mere selvtillid.
Jeg kender også personer som er fyldt med misundelse og irretation over andres succes, som altid hvis du spurgte dem ville kritiserer det du gør, det gør du sikkert også.
Det er iorden med kritik men den skal være positiv, ellers skal man lære at holde sin mund efter min mening.
Hvad angår dit site og dit navn
så er dit navn genialt, du har ramt det som alle reklame firmaer drømmer om, et punch som giver total fremdrift.
En stor del af den Danske befolkning kender dit
website, hvis du skulle have betalt dit fra den markedsføring du har fået så skulle du have brugt mange millioner på det, det er grunden til at dit navn er genialt.
om navnet passer til dit site, det ved jeg ikke, og det er også fuldstændigt ligegyldigt.
kig dig omkring
jubii
yahoo
ebay
altavista
msn
osv.
passer disse til sitet eller er de bare nemme at huske, ja jeg ved godt hvorfor de hedder som de gør, jeg håber også at du kan se det.
tror du så du ville have fået den samme opmærksomhed.
hvad angår designet så syntes jeg det passer godt til det du laver, den er lidt sjov og når jeg ser de indlæg der er, ser det ud som om den virker som den skal og det er jo det vigtigste.
Ved du hvad Lars, jeg er imponeret over din genialitet hvad angår navnet behold det, det ville være meget uklogt at skifte det navn.
derudover så syntes jeg det er godt gået at du har fået skabt det du gik efter, de fleste har en ide, men kommer aldrig videre end til en masse snak om deres gode ide, det er normalt også disse menesker der er gode til at svinge negative bemærkningerud om andres ideer.
arbejd videre i den retning du arbejder, lad alle de negative kommentarer fise ud af hovedet igen og koncentrer dig om de positive, så vil du se en klar fremdrift inden for en kort periode. Hvis du fortsætter med at lytte til de negative kommentarer vil du se det modsatte.
en af grundene til at du skrev dit indlæg er jo højst sandsynligt at du har fået en del negative kommentarer på grund af dit navn, ja og hvad kunne du forvente, du støder jo nogle mennesker med det navn, ellers var det jo heller ikke kommet i nyhederne.
klø på og held og lykke her fra Århus.