Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg valgt forkert ??

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-03-2007 07:32:13 Forfatter: Carsten Jacobsen
Mette: ''Tyv tror hver mand stjæler''

*G* hehe... nu var de jo ikke ment som at alle nordjyder udfører sort arbejde!
Men jeg syntes blot det var lidt drastisk at sammenlinge det med spritkørsel hvor folks liv er på spil... :-) og hvad humor angår, så tror jeg vi er lidt mere "lune" i det her oppe nord på ;o))) (holdning udelukkende bygget på mine egne fordomme! *L*)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:37
Dato: 23-03-2007 08:24:14 Forfatter: Rollike

*G* hehe... nu var de jo ikke ment som at alle nordjyder udfører sort arbejde!
Men jeg syntes blot det var lidt drastisk at sammenlinge det med spritkørsel hvor folks liv er på spil... :-) og hvad humor angår, så tror jeg vi er lidt mere ''lune'' i det her oppe nord på ;o))) (holdning udelukkende bygget på mine egne fordomme! *L*)

Jaja, den er jeg helt med på

Jeg ved ikke om der nogenside er lavet undersøgelser af om nordjyder får lavet mere sort arbejde end folk i andre dele af landet. Men vi får ihvertfald ofte skyld for det, synes jeg. Jeg har også før hørt kommentarer som at momsen ikke rigtig er slået igennem i Nordjylland, og at man er tilflytter hvis ikke man har en trailer (som normalt forbindes med lyssky affærer).

Men man kan nok ikke andet end grine af det....

mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 10:00
Dato: 23-03-2007 03:34:33 Forfatter: Rollike
Dato: 22-03-2007 21:21:22 Forfatter: Henrik Morell

Jeg tror at det vil gå med sort arbejde som med spritkørsel: Det vil stadig foregå, men der vil være færre og færre, der synes, det er noget at lave sjov med.

Høhø... denne måtte jeg altså lige kommentere...

Jeg synes det var lidt af en drastisk sammenligning...

Så lad mig lige trække pointen lidt klarere op: Selv en så alvorlig forbrydelse som spirituskørsel, har tidligere været noget man, selv blandt pæne mennesker, kunne lave sjov med. Jeg vil ikke sammenligne sort arbejde med spirituskørsel, men jeg synes, at spritkørsel er interessant som eksempel på et markant holdningsskred.

Der er åbenbart, når man læser indlægene, en gruppe af personer, der synes, det er et godt og fængende navn. Man må så bare overveje, om dem man fravælger er flere end dem man tiltrækker, og hvor stor en del af dem, som bliver tiltrukket af navnet, der bliver slemt skuffede: "Det er jo københavnerpris!"".

Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:39

Hej Mattias Skovhøj

Tak for dine roserne ord ang. mit navn. Jeg må da indrømme at du ikke er den første der er udefter at  købe mit navn, men måske så sælger jeg det, du ved alt ting  ( næsten ) er jo til salg for den rette pris.

Jeg ejer navner sort-arbejde.dk og sort-arbejde.com

Men kan du e-mail til mig på  Info@sort-arbejde.dk  så kan jeg meget hurtig vurderer om det har nogen interesse med et salg af de to navne.

Have en god weekend.

Hilsen Lars.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 13:05
Jeg har endda sendt dig en PM :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:57
Hej,

Selvfølgelig er der masser af ting, som kan laves om på hjemmesiden. Men jeg må give Mette ret i, at navnet, hvis det gennemtænkes godt, kan bruges til et rigtigt godt pr-stunt.

Hvordan den helt præcist skal skæres, er jeg nok ikke den bedste til at rådgive om, men overvej at beholde navnet.

Jeg er enig med mange i tråden om, at det skal gøre professionelt. Men gjort på den rigtige måde med et glimt i øjet, så vil det kunne skaffe dig uanet artikelt i diverse aviser, lokalstationer osv.

Glæder mig til at følge dig fremover. God vind.

Mvh.

Hans-Henrik Nielsen
StressAkademiet

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 12:17
Ja, beklager. Men jeg vil også fravælge dine ydelser allerede på navnet. Det giver sikkert mulighed for et mediestunt, men når stormen har lagt sig, vil jeg stadig opfatte det som noget useriøst og en opfordring til ulovligheder - uanset din ''ansvarsfraskrivelse''.
Fra Århus
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:10
Ja jeg må indrømme at den eneste årsag til at jeg blev nysgerrig på tråden var dit navn, for min tanke "hvem kan dog være så fræk" og så det må kræve orden i regnskaberne for mon ikke Skat også er nysgerrig.

Men mange besøgende på siden er jo ikke det samme som stor omsætning, så spørgemålet er selvfølgelig om man skal gå efter kvalitet af besøg (= køb) eller kvantitet.

Any way, held og lykke til.

Hilsen IDzone ApS - Improve RFID Rita Westergaard www.rfid-idzone.dk
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:42
Jeg er simpelthen nød til at kommentere disse kedelige indlæg

Hej Lars

Jeg har været selvstændig de sidste 5 år, med rimelig succes, en af de ting jeg har lært er at du skal omgås positive mennesker for at have fremdrift i det du gør, dette er en af de vigtigste faktorer for at få succes.

med det mener jeg, de indlæg du får her som er negative og hånende skal du lade gå ind af det ene øre og ud af det andet, disse er skrevet af mennesker som ikke har fattet hvad det hele går ud på.

Jeg personligt forsøger hele tiden at omgås positive mennesker, mennesker som kan finde ud af at give mig energi og fremdrift selvom de måske i bund og grund ikke er helt enige i hvad jeg gør, disse personer skaber for mig en god energi, hvilket giver mig mere lyst til det jeg gør og samtidig giver det mig mere selvtillid.

Jeg kender også personer som er fyldt med misundelse og irretation over andres succes, som altid hvis du spurgte dem ville kritiserer det du gør, det gør du sikkert også.

Det er iorden med kritik men den skal være positiv, ellers skal man lære at holde sin mund efter min mening.

Hvad angår dit site og dit navn

så er dit navn genialt, du har ramt det som alle reklame firmaer drømmer om, et punch som giver total fremdrift.

En stor del af den Danske befolkning kender dit website, hvis du skulle have betalt dit fra den markedsføring du har fået så skulle du have brugt mange millioner på det, det er grunden til at dit navn er genialt.

om navnet passer til dit site, det ved jeg ikke, og det er også fuldstændigt ligegyldigt.

kig dig omkring

jubii

yahoo

ebay

altavista

msn

osv.

passer disse til sitet eller er de bare nemme at huske, ja jeg ved godt hvorfor de hedder som de gør, jeg håber også at du kan se det.

men du kunne jo også have navngivet dit firma   www.hardubrugforenhåndværker.dk

tror du så du ville have fået den samme opmærksomhed.

hvad angår designet så syntes jeg det passer godt til det du laver, den er lidt sjov og når jeg ser de indlæg der er, ser det ud som om den virker som den skal og det er jo det vigtigste.

Ved du hvad Lars, jeg er imponeret over din genialitet hvad angår navnet behold det, det ville være meget uklogt at skifte det navn.

derudover så syntes jeg det er godt gået at du har fået skabt det du gik efter, de fleste har en ide, men kommer aldrig videre end til en masse snak om deres gode ide, det er normalt også disse menesker der er gode til at svinge negative bemærkningerud om andres ideer.

arbejd videre i den retning du arbejder, lad alle de negative kommentarer fise ud af hovedet igen og koncentrer dig om de positive, så vil du se en klar fremdrift inden for en kort periode. Hvis du fortsætter med at lytte til de negative kommentarer vil du se det modsatte.

en af grundene til at du skrev dit indlæg er jo højst sandsynligt at du har fået en del negative kommentarer på grund af dit navn, ja og hvad kunne du forvente, du støder jo nogle mennesker med det navn, ellers var det jo heller ikke kommet i nyhederne.

klø på og held og lykke her fra Århus.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:54
Først og fremmest velkommen til Amino, Christian!

Jeg er fuldstændig uenig med dig.

Jeg havde ellers besluttet at holde mig yderligere fra denne diskussion, men jeg synes virkelig ikke at navnet er så genialt.

Sort arbejde er ulovligt og det giver mig associationer til noget ulovligt.

Ville det være okay, hvis jeg lavede et vikarbureau med hjemmesiden www.slave-handel.dk ?

Det er samme associationer, som navnet på Lars'' side giver mig.

Og Christian, hvis man beder om kritik, så er den altså ikke altid positiv, men den er ment godt!

Det er sgu for hippieagtigt, hvis man ikke kan tåle og høre noget negativt om sine ideer...

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)