Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg valgt forkert ??

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige blevet oprette og glæder mig til at kunne få et par gode råd af jer, og give lidt igen hvis det er muligt. Jeg har starte en ny side som heder www.Sort-arbejde.dk hvor man kan finde hjælp til sine arbejdes opgaver og leje/udleje arbejdskræft osv.. ( Det skal dog siges at vi er e-mærket og har et se-nr. og godkendt af pbs. )

Jeg ved godt at navnet er meget kendt, men det er også et meget farligt navn.

Har jeg simpelthen valgt det forkerte navn ??    eller skal jeg bare se tiden an ?? 

Glæder mig til at høre jeres råd, og måske et par gode ideer for at blive mere kendt.

Hilsen Lars.

Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 13:15
Hej Lars.

For det første, så er der nok ca. 5.000.000 andre der tilbyder det samme som dig.

For det andet er din hjemmeside noget af det grimmeste jeg længe har set.

For det tredje, fremstår din virksomhed som uprofessionel. Du har ingen firmaadresse på din forside, ja kun en postbox. Det virker useriøst og leder mine tanker hen på svindel.

Det er du nødt til at ændre, ellers får du ingen kunder.

Åbenhed er vejen frem.

Jeg tror du skal læse Martin Thorborgs E-pusher, og så starte forfra.

Held og lykke

Tilmeldt 20. Mar 07
Skrevet kl. 13:27

Hej  Mr. Nørgaard 

Det var hårde ord. Det vil jeg få kikket på med det sammen, men tak for dit svar. 

Hilsen Lars
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:32
Jeg synes det er et tåbeligt navn!

Især når jeg ser på siden at man kan få chaufførarbejde for 125 kroner i timen incl. moms!

Det stinker da af sort arbejde...

Derudover jeg er enig med Nørgaard med designet, postbox og mangel på seriøsitet!

Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 13:34
Hej

Jeg kan desværre kun giv Mr. Nørgaard ret. Din website virklig lidt for banlig til man gider tager den seriøs.

Og det er VIGTIGT at man kan se kontakt oplysninger af ens website...det er vel også et krav..

Men

Sådaaaaan

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 13:45
Hej "Sort-Arbejde"

Nu håber jeg ikke at jeg er for hård i min kritik, men siden du selv efterspørger den, så vil jeg da også komme med et par punkter.

Tror faktisk at alene navnet ville afskrække mig i 1. omgang. Hvis jeg så alligevel kom ind på din side, så var jeg i hvert fald smuttet meget hurtigt.Den giver mig ikke et indtryk af at der er tale om noget professionelt, og med alle de konkurrenter der findes på markedet, så var det nok ikke dig/jer jeg havde valgt.

Når jeg først kommer ind på dit site, så ved jeg faktisk slet ikke hvad det rigtigt omhandler. Selv efter at have kigget grundigere efter, så står konceptet ikke malende klart for mig... og nu prøver jeg virkelig. Tænk hvis jeg bare var en tilfældig bruger hvor du kun har ganske få sekunder at overbevise dem i. Husk at ikke alle andre er så godt inde i din gode idé og kan fange den med det samme.

Altså syntes jeg du skulle overveje:
- Navn
- Webdesign (Ved ikke om det er grimt... syntes bare ikke det er passende)
- Kontaktoplysninger
- Budskab
- Image (Altså... virker det seriøst?)

De fleste ting har været oppe før, men så burde du måske netop overveje dem grundigere.

Held og lykke med dit projekt.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 20. Mar 07
Skrevet kl. 13:46

Hej  Brian Nielsen

Tak for dit svar.   designet er jo lavet over emnet sort arbejde og det kan det ikke laves om på, da det vil blive for dyret at skotte, jeg har netop ændret min postboks tak for tippet.

Ang. den chauffør  annonce. Som jeg læser den søger manden et arbejde som chauffør,  og det står da ikke noget om at han er selvselvstændig, så det syntes jeg da ikke lugter langt væk af sort arbejde

Hilsen Lars
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:50
Hvis du er almindelig "lønslave" så har moms intet at gøre der.

Dvs at han bare gerne vil have noget chaufførarbejde for 125 kroner i timen, men er det plus feriepenge, plus pension, hvilke krav har han som løsarbejder??

Jeg synes virkelig ikke at konceptet holder.

Tilmeldt 20. Mar 07
Skrevet kl. 13:51

Hej Allan Hansen

Tak for svar. Det gav da noget stof til eftertanke. 

Hilsen Lars

Tilmeldt 20. Mar 07
Skrevet kl. 14:00

Hej Brian Nielsen

Folk har ingen mulighed for at udleje sig selv uden at der skal opgivers en pris med moms, det er noget de forlanger ved E-handelsefondens for at man kan  blive e-mærket

Hilsen Lars

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)