Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Akademiets kursus i søgemaskineoptimering

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

seOrdbogen:

Mikael christiansen:
husk blog på egen siden viden er på siden er vigtigt for uden ord findes jeres side ikke i google

Man behøver vidst ikke at have en blog for at få ens side til at Ranke godt? 

Mikael christiansen:
vis forskellige ting i kan

Har intet med SEO at gøre.

Mikael christiansen:
konverterings optimering hvad giver penge

Har intet med SEO at gøre.

Mikael christiansen:
kvalitets links hvad er det

At fortælle omkring en teknik, har umildbart ikke noget med SEO at gøre? altså, så er der virkelig mange ting man skal have på ens side for at blive godkendt af dig :)

Mikael christiansen:

Har du nævnt 1 gang.

Mikael christiansen:
spredning hvor du er aktive

Forklaring? 

Mikael christiansen:
bloggen side egen

Har du nævnt

Mikael christiansen:
vær aktive overalt spred dit budskab

Godt nok ikke specielt konkret.

Bare lige for at sige at jeg ikke syntes at vi skal være alt for hårde ved nye folk. De kommer med et budksab og beder om hjælp til at forbedre deres kursus, så lad dem nu selv komme på banen før vi hagler dem helt synder og sammen. I bund og grund er jeg helt enig med dig Mikael, men alting har en start. Hvis man kigger på nogle af mine sider, når de lige er startet, ville de fleste nok også grine :) men med tid kommer der så meget dejligt.

seOrdbogen

viden har noget med SEO at gøre vis jo mere indhold egen side jo mere er der til google

lige nu intet tekst reelt på siden

om jer side giver også tekst korrekt at om jer intet har seo med det giver viden og mere tekst og tekst elsker google

hvorfor du mener de skal spring noget tekst over fatter jeg ikke

vi kan ikke være fuld ud venlig , man skal sige sin ærlig mening

at fortælle teknik giver indhold til søgemaskinerne på de ord søger på og de søger på de ord de har problemer med og de bruger tit de ord der omhandler emmer dette skal med lige vel hvad vis altså de vil vise hvad de kan

konvertering er det vigtigste i SEO at man satser rigtigt på de ord til ens forretning

du må heller skrive din seo ordbog om

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:59

Ser spændende ud, men må nok tilslutte mig at der mangler nogen oplysninger om hvem i er og hvad i kan. I kunne jo sagtens være rigtig dygtige til SEO, men for at overbevise de altid kritiske Aminoer må der nok et CV/referencer på bordet Wink

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 21:20

Mikael christiansen:
du må heller skrive din seo ordbog om

Det gør jeg så :)

Skal nok skrive at Konverteringsoptimering er det vigtigste i SEO... Tror dog ikke mange ville købe en bog med direkte forkerte informationer.

Selvfølgelig er det vigtigt at vælge de rigtige søgeord, som senere vil konvertere. Men SEO er søgemaskineoptimering, Search Engine Optimization og som ordene så korrekt beskriver, så har konvertering ikke noget at gøre med at søgemaskineoptimere, det har noget at gøre med at konvertere din trafik, som du kan modtage mange steder fra.

Jeg ville sætte pris på, hvis du fik basale facts på plads, før du beder mig om at skrive forkert information i min ordbog :) 

Alt herfra :)

God dag til alle! 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:27

seOrdbogen:
Skal nok skrive at Konverteringsoptimering er det vigtigste i SEO

det bliver det da helt sikkert meget snart.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Først en ros til jer, det er godt set at starte sådan et akademi op lige nu. Der er stor, og voksende, efterspørgsel på uddannelse indenfor SEO.
Jeg er dog i tvivl om I magter opgaven, bedømt ud fra den smule information I har stillet til rådighed på domænet.

Her er et par input til jer, I kan så bruge dem hvis I vil.

Som virksomhedsejer vil jeg ikke tillægge jeres certifikat nogen speciel værdi, slet ikke den I lægger op til i teksten på jeres site.

Jeg vil hellere google ansøgeren og hans/hendes referencer, det siger mere end et certifikat taget online.

I skriver det er et personligt certifikat, hvordan vil I sikre jer at det er personligt og at den studerende ikke bare får Mikkel DeMib, Thomas Rosenstand, Frank Hellerup Madsen, Kim Tetzlaff, Lars Bachmann eller en af de andre skrappe til at tage testen for mig?

Jeg vil også råde jer til at fjerne anonymiteten på dk-hostmaster - så vi kan se hvem I er, I får ikke meget troværdighed når i gemmer jer.

SEO-mæssigt er der også lidt at arbejde med, for at skabe tillid til jeres evner. Umiddelbart virker det som nogle lidt specielle søgeord I har valgt at optimere imod.
Jeg vil anbefale jer at optimere mod "SEO uddannelse", "Søgemaskineoptimering" "Uddannelse i søgemaskineoptimering" osv. istedet for de nuværende ikke relevante.

Så skal I også få lukket adgangen til udviklingssites, det virker ikke seriøst at have dummytekster indekseret på jeres blog. Så passwordbeskyttelse på seoakademiet.dk/blog før I går videre.

Håber i kan bruge indsparket.

Held og lykke med projektet.
/Brian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:43

@ Seoordbog

her er hvad Mikkel Demib skriver om konverteringsoptimering jo jeg retter mig efter hvad eksperterne skriver hvad de mener er vigtigste i søgeord optimering  http://www.demib.dk/website-optimering-865.html#more-865

viden er magt giv den vild iværktsættere vilje og lav 1000 vis artikler om SEO , Ja at lave det vilde på siden giver vildt meget SEO

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 23:52

Mikael christiansen:
her er hvad Mikkel Demib skriver om konverteringsoptimering jo jeg retter mig efter hvad eksperterne skriver hvad de mener er vigtigste i søgeord optimering  http://www.demib.dk/website-optimering-865.html#more-865

Hvorfor er det at du bliver ved med at påstå at konverteringsoptimering er en integreret del af SEO????

Jeg kan ikke forstå det??? pt. har konverteringsoptimering ikke noget at gøre med søgemaskineoptimering, udover at det er en naturlig del at arbejde med efterfølgende eller i sammenspil med. Nu poster du et link til en artikel Mikkel Demib har lavet, hvor han spørger læserne af hans blog om de vil hjælpe ham ved at give god råd til at optimere hans købsprocess og konverteringsrate? hvad har det dog med noget at gøre? 

Jeg sagde farvel og tak, men nu bliver du ved? jeg kan ikke forstå hvorfor? hvad er det du vil opnå? du er faktuelt forkert på den?

SEO og konverteringsoptimering er ikke en del af samme, hvordan du end vender den :), men jeg kan sagtens forstå hvorfor du forbinder dem med hinanden.

Tror ihvertfald Thomas Rosenstand og Mikkel Demib ville blive overrasket over lige pludselig at være konverteringsoptimerings eksperter :) Tror også at Vadskær og Benjamin Gundgaard ville blive overrasket over at være SEO eksperter lige pludselig.

Anyways - forstår udemærket hvordan du ser på det, men efter min bedste overbevisning er du faktuelt forkert på den. Men jeg kan selvfølgelig godt tage fejl, hvis det er tilfældet, så beklager jeg meget.

Med venlig hilsen
seOrdbogen 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:18

seOrdbogen:

Mikael christiansen:

Hvorfor er det at du bliver ved med at påstå at konverteringsoptimering er en integreret del af SEO????

Jeg kan ikke forstå det??? pt. har konverteringsoptimering ikke noget at gøre med søgemaskineoptimering, udover at det er en naturlig del at arbejde med efterfølgende eller i sammenspil med. Nu poster du et link til en artikel Mikkel Demib har lavet, hvor han spørger læserne af hans blog om de vil hjælpe ham ved at give god råd til at optimere hans købsprocess og konverteringsrate? hvad har det dog med noget at gøre? 

Jeg sagde farvel og tak, men nu bliver du ved? jeg kan ikke forstå hvorfor? hvad er det du vil opnå? du er faktuelt forkert på den?

SEO og konverteringsoptimering er ikke en del af samme, hvordan du end vender den :), men jeg kan sagtens forstå hvorfor du forbinder dem med hinanden.

Tror ihvertfald Thomas Rosenstand og Mikkel Demib ville blive overrasket over lige pludselig at være konverteringsoptimerings eksperter :) Tror også at Vadskær og Benjamin Gundgaard ville blive overrasket over at være SEO eksperter lige pludselig.

Anyways - forstår udemærket hvordan du ser på det, men efter min bedste overbevisning er du faktuelt forkert på den. Men jeg kan selvfølgelig godt tage fejl, hvis det er tilfældet, så beklager jeg meget.

Med venlig hilsen
seOrdbogen 

Mikkel Demib er både søgeord optimering ekspert og søgeord korventerings ekspert men nogle er bare bedre til nogle små dele inden for SEO , der kan man bruge SEO eksperter der har meste viden om denne del af SEO.

Men sikke meget sludder du kan skrive det bliver en hel SEO roman for meget tekst på en siden bliver din side højere placeret selv om det ikke passer det der står.

Jeg vælger at holde med Mikkel Demib hvad han skriver.og Hopper let over hvad du skriver da jeg mener han har mere seo viden

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu hvor jeg drages ind i denne diskussion, og med referencer der ikke rigtig har noget med sagen at gøre, så lad mig forklare tingenes rette sammenhæng.

Konverteringsoptimering har en indirekte indflydelse på SEO, på samme måde som IT-sikkerhed, Social Media Marketring og andre områder har det.

Hvis dit website er godt til at modtage folk fra søgemaskinerne, fastholde dem og få dem til at bruge en masse tid på dit website, så har det faktisk en meget direkte indflydelse på dine rankings. Det er en vigtig ranking faktor i dag, men naturligvis langt fra den eneste.

Der er nogle særlige forhold omkring søgebrugere, som kræver en specialiceret viden for at fastholde dem. Denne viden er SEO-folk typisk eksperter i (eller bør i hvert fald være det). På den anden side er dedikerede konverteringseksperter typisk eksperter i en langt bredere tilgang til området, de konkrete værktøjer der kan bruges osv.

Så meget ofte er det et samarbejde mellem konverteringseksperter og SEO'ere at opnå de bedste samlede resultater - på samme måde, som også IT-sikkerhedsfolk, Social Media Marketing eksperter osv kan være inddraget i arbejdet.

I mange af de meget store virksomheder jeg gennem tiden har arbejdet med, er der ofte super dedikerede eksperter på hvert enkelt område, for at opnå de absolut bedste resultater. I mindre virksomheder er det ofte nogle færre personer, der tager sig af flere af områderne. Det er vist også helt almindeligt indenfor mange andre fag.

Jeg har arbejdet med de fleste relaterede områder til SEO - herunder også konverteringsoptimering. Faktisk startede jeg med dette før der var ret mange herhjemme der havde forstået fidusen ved det - helt tilbage i 98/99. Det var omkring samme tid en af mine rigtig gode venner Bryan Eisenberg også startede i USA. I Danmark var det dog umuligt at sælge den slags services dengang, så jeg valgte at fokusere mere på de mere centrale områder indenfor SEO. Bryan valgte at holde fast i konverteringsoptimeringen og er i dag anderkendt som en af de absolut førende eksperter på området. Så når jeg har kunder der virkelig har brug for det bedste indenfor dette område, så trækker jeg ham med ind.  

Jeg håbder det fik afklaret den diskussion :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:39

Mikkel deMib Svendsen:

Nu hvor jeg drages ind i denne diskussion, og med referencer der ikke rigtig har noget med sagen at gøre, så lad mig forklare tingenes rette sammenhæng.

Konverteringsoptimering har en indirekte indflydelse på SEO, på samme måde som IT-sikkerhed, Social Media Marketring og andre områder har det.

Hvis dit website er godt til at modtage folk fra søgemaskinerne, fastholde dem og få dem til at bruge en masse tid på dit website, så har det faktisk en meget direkte indflydelse på dine rankings. Det er en vigtig ranking faktor i dag, men naturligvis langt fra den eneste.

Der er nogle særlige forhold omkring søgebrugere, som kræver en specialiceret viden for at fastholde dem. Denne viden er SEO-folk typisk eksperter i (eller bør i hvert fald være det). På den anden side er dedikerede konverteringseksperter typisk eksperter i en langt bredere tilgang til området, de konkrete værktøjer der kan bruges osv.

Så meget ofte er det et samarbejde mellem konverteringseksperter og SEO'ere at opnå de bedste samlede resultater - på samme måde, som også IT-sikkerhedsfolk, Social Media Marketing eksperter osv kan være inddraget i arbejdet.

I mange af de meget store virksomheder jeg gennem tiden har arbejdet med, er der ofte super dedikerede eksperter på hvert enkelt område, for at opnå de absolut bedste resultater. I mindre virksomheder er det ofte nogle færre personer, der tager sig af flere af områderne. Det er vist også helt almindeligt indenfor mange andre fag.

Jeg har arbejdet med de fleste relaterede områder til SEO - herunder også konverteringsoptimering. Faktisk startede jeg med dette før der var ret mange herhjemme der havde forstået fidusen ved det - helt tilbage i 98/99. Det var omkring samme tid en af mine rigtig gode venner Bryan Eisenberg også startede i USA. I Danmark var det dog umuligt at sælge den slags services dengang, så jeg valgte at fokusere mere på de mere centrale områder indenfor SEO. Bryan valgte at holde fast i konverteringsoptimeringen og er i dag anderkendt som en af de absolut førende eksperter på området. Så når jeg har kunder der virkelig har brug for det bedste indenfor dette område, så trækker jeg ham med ind.  

Jeg håbder det fik afklaret den diskussion :) 

jeg vidste du havde ret alle tingene hænger samme , både social medier og søgeord konvertering mv

google vurdere ens side på mange ting social aktivt hjælpe også mv.

takker for det så fik vi det på det rene , det er simpelthen super at læse din blog , hvor bliver man bare spring fyldt af viden

giver nok senere i dag 5 stjerner for dit gode indlæg , jeg har ikke flere 5 stjerner mere lige nu.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)