Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown nedbrud

Side 4 ud af 13 (124 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon. Tak Smile

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:29

Casper Schneidereit:
Som Tonny er inde på kan det skyldes problemerne i København, jeg er bare ikke klar over hvor deres hosting faciliteter er fysisk?

De er her på Østerbro, det er nok mere realistisk at de er ramt at strømsvigt og ikke har den fornødne nødkapacitet Smile

Køb ren argan olie her

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 11:36

De har nu godt nok mere end en lokation, men det er den på Nordhavn der er ramt af vand.

Fra deres Twitter konto:

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 11:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

Casper Schneidereit:
Som Tonny er inde på kan det skyldes problemerne i København, jeg er bare ikke klar over hvor deres hosting faciliteter er fysisk?

De er her på Østerbro, det er nok mere realistisk at de er ramt at strømsvigt og ikke har den fornødne nødkapacitet Smile

Men i øvrigt helt uacceptabelt at alt går ned, det må de lave om på - det kommer til at skade deres image at være nede så lang tid.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:48

Entrepreneur - Jan:
Men i øvrigt helt uacceptabelt at alt går ned, det må de lave om på - det kommer til at skade deres image at være nede så lang tid.

Jeg var i gang med en stor opdtatering på én af vores sider, der ligger hos Surftown. Jeg har ikke nået tage noget backup af lørdagens arbejde, så jeg håber Surftown har..

Men det er ikke noget godt tegn, hvis ståldørene der skulle holde vandet ude, er blevet trykket ind. Så jeg er spændt på, om arbejdet viser sig at have været spildt :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 11:49

Jeg er virkelig glad for at det er sket i en weekend - der holder de fleste fri, og de færreste bestiller en ny hjemmeside i weekenden! Men det er helt vildt, at det har taget næsten et døgn nu!

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 11:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

Entrepreneur - Jan:

Jeg var i gang med en stor opdtatering på én af vores sider, der ligger hos Surftown. Jeg har ikke nået tage noget backup af lørdagens arbejde, så jeg håber Surftown har..

Men det er ikke noget godt tegn, hvis ståldørene der skulle holde vandet ude, er blevet trykket ind. Så jeg er spændt på, om arbejdet viser sig at have været spildt :o)

Alle mine sider er også nede, det overlever jeg, det mest irriterende er a-mails hvis de ryger tilbage i hovedet på afsendere!..

Godt nok faldt der meget regn, men at 1-3 kubikmeter vand som der nok kan komme der skulle kunne bøje ståldøre er for åndsvag en undskyldning, det betyder at man med en tandbørste og 3 unbrakonøgler kan komme ind på deres lokation... hehe så ikke særligt godt tyverisikret heller...

Der skal vist overvejes et skifte..

Køb ren argan olie her

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 11:57

Entrepreneur - Jan:

Alle mine sider er også nede, det overlever jeg, det mest irriterende er a-mails hvis de ryger tilbage i hovedet på afsendere!..

Godt nok faldt der meget regn, men at 1-3 kubikmeter vand som der nok kan komme der skulle kunne bøje ståldøre er for åndsvag en undskyldning, det betyder at man med en tandbørste og 3 unbrakonøgler kan komme ind på deres lokation... hehe så ikke særligt godt tyverisikret heller...

Der skal vist overvejes et skifte..

Du snakker om ting du ikke ved noget om. Sikkerheden omkring deres servere er FIN, men med de massive mængder vand der er tale om her, så er det altså ret svært at gardere sig 100%

Den primære del af alle kundeservere står på en anden lokation, som ikke er ramt af vand, og de er i fuld gang med at flytte tingene der ud.

Det ER uheldigt det der sker, men det er altså ikke noget de gør med vilje.

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 12:00

Entrepreneur - Jan:

Mail virker sådan at serverne vil forsøge at sende igen, og igen, antallet af gange er forskelligt, men du kan være 99% sikker på at du ikke mister mail.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:17

Hvor er jeg bare glad for at mine servere står på 1. sal i det hostingcenter de står i :D

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 4 ud af 13 (124 indlæg)