Da vore mails jo kan indeholde særdeles private og forretningsmæssige informationer er jeg efterfølgende kommet til at tænke nærmere over hvilke personer der egentlig har adgang til disse? Derfor kunne jeg godt tænke mig lidt info om emnet og gerne en forklaring på hvordan en sådan en server fungerer rent teknisk. Hvem har adgang til vore informationer? Findes der en oversigt (i stil med trustpilot) over "gode" og "dårlige" firmaer som administrerer disse servere (gode og dårlige = troværdig)? Ofte når man lejer sig ind på et webhotel tilbyder de jo mail konti. Kan det fungere sådan at et webhotel sammen med andre webhoteller har en "fælles" centralserver eller hvordan lige? Hvorfor kan der være meget store forskelle i pris for at have en eller flere konti? Nogle tilbyder gratis andre skal have en ret pæn pris? Spørger fordi jeg tænker på om jeg i denne situation ud over at betale for antal konti, plads osv især betaler for SIKKERHEDEN? Nu har jeg flyttet domæne nogle gange inden for kort tid. Først havde jeg hjemmeside hos minigosite i et par år - dernæst 123.gratishjemmeside, one.com og sidst hos mono.net. Har haft mailkonti hos samtlige udbydere og ja faktisk så er der mange forskellige som har haft adgang til mine oplysninger. Endelig til sidst: Jeg vil gerne sende vigtige mails som sikker e-mail men iflg. danid`s supporter understøtter de endnu ikke outlook 2010. Ud over at finde en alternative postklient - har I så et bud på om der findes andre muligheder når jeg nu lige kun vil nøjes med at have èn postklient som harmonerer med resten af microsofts pakke? På forhånd tak. |
mail server
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)