Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe Affiliate side?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser ud til, at der bruges en helt del tid/penge på google adwords, så er du ikke inde i det, så får du det svært og kan hurtigt komme til at koste dig mange penge.

Med den omsætning skal du være momsregisteret.

Hvis du er helt grøn indenfor affliate, så vil jeg starte ud med min egen side - evt køb en her http://www.amino.dk/forums/t/125674.aspx (har selv gjort det og det er virkelig nogle gode tekster og super service).

Du kan ved ovenstående tilbud komme igang for 2500 kr og indenfor et område, der virkelig interesser dig.

Så kan du selv opbygge erfaring med SEO, adwords osv og når du så føler dig mere klar til det, så kan du gå ud og købe en side ala den du linker til - men jeg vil bestemt ikke gøre det som mit første projekt.

Mvh

Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:34

Der bruges ca 5000 hver måned på google adwords. Det lyder bare umiddelbart som en rigtig god forretning og virkelig god indtjening.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ikke har nogen erfaring med adwords eller affiliate generelt, så tror jeg også du skal holde fingrene fra at investere 100.000 i det. Var noget andet hvis de besøgende kom fra de organiske søgninger, men når det er adwords genereret er der trods alt en del viden nødvendig.

Prøv at byg din egen side op, ikke nødvendigvis for at du vil tjene kassen på den, men mere så du får en fornemmelse for hvordan det fungerer, det må være minimum inden man skyder 100.000 efter en side af den type :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:02

Jeg ville nok hellere ikke anbefale at smide 100000 kr. i det første affiliate projekt, det kræver trods alt lidt viden at få det hele til at hænge sammen.
Og som folk skriver mht. adwords, så virker det som om det bliver en lidt for stor mundfuld her i starten.

Skriv evt. PM hvis du ønsker hjælp til at komme igang med affiliate marketing.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)