Hej alle.. her er min ide.
Jeg er igang med at starte en masse caffe latte stande op i dk. nærmere beskrevet 5 i Aalborg her i jan. 5 i Arhus i Feb. 3 i Odense i Marts og 7 i Kbh. i April.
Det er et stort projekt men et simpelt koncept.
Standende er ikke store men befinder sig hvor der er mange mennesker om morgenen der er på vej til arb. mine tilladelser er på plads hvor vi skal stå.
her er mit spørgsmål. Jeg er 24 år og står i RKI. siden mine fest år i gymnasiet, så jeg har de sidste par år knoklet min røv i laser for at sparer pengene op til dette projekt. hvis jeg ikke har arb. har jeg hængt op af succes fulde folk som jeg har "stjålet" en masse viden fra.. Nu står jeg så og mangler de sidste 60.000 kr før alt er klar.. er der nogen som kan hjælpe mig med at finde en som vil investere de sidste penge i virksomheden??? Det skal sides at der ingen penge er lånt til dette.. det har været mine penge og men leverandør som har givet goodwill penge til ideen.. Har tænkt på at finde en partner som har pengene som jeg måske kan aftale at få en hvis proventdel af indtjening.. Håber nogen kan hjælpe.
Hilsen future.
- MAN HAR 2 ØRER OG EN NÆSE AF EN ÅRSAG. |
>Jeg er igang med at starte en masse caffe latte stande op i dk.