Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mailliste med 16.000 modtagere sælges

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg har skrevet lidt om på min aminoblog, skal jeg have ryddet op i mine projekter. Derfor sælger jeg blandt andet min mailliste, indeholdende ca. 16.000 aktive modtagere, som alle er signet op med dobbelt opt-in. Sammen med listen sælges det website som listen er opbygget over. Websitet er dog ikke videre aktivt med meget få besøgende. Dette skal du derfor ikke tage med i betragtning når du byder.

Listen er med konkurrencer som tema, og konverterer rigtig godt på de rette kampagner. Jeg bruger madmimi til udsendelse, og kontoen der kan blot overdrages til køber.

Bud skal foregå pr. privat besked. Det skal bemærkes at prisen pr. mail har været omkring 5 kr, så du kommer nok ikke langt med at byde 500 kr.

Fra København K
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:54

De 16.000 modtagere, er det privat eller erhvervs personer ?

Fra København K
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:57

Følger der numre med, eller er det blot mails, hvad forventer du af salgspris?

Med venlig hilsen

Umair Shahzad Mahmood

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 12:02

Har jeg misforstået noget, eller forventer du at få 5 kr pr email adresse i din database?

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Fra  BIZON Skrevet kl. 14:32

Nick Nørgaard:
Har jeg misforstået noget, eller forventer du at få 5 kr pr email adresse i din database?

Jeg forventer ikke at få 5 kr. Det er blot det som de i gennemsnit har kostet i "indkøbspris", altså betaling pr. lead til affiliatenetværk. Så hvis man kun vil byde 1 kr pr. stk er det fint med mig. Højeste bud vinder.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

tager jeg fejl, eller er det ikke ulovligt at sælge mails rundt?

Jeg mener da kun det må foregår ved kæbe af virksomhed, hvor man overtager en kundedatabase eller noget i den stil.

Er ret sikker på det er ulovligt bare lige at sælge en database med mailadresser rundt.

Jeg ville da blive tosset hvis min mail sælges rundt til højre og venstre.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:44

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Fra  BIZON Skrevet kl. 14:45

Som jeg har skrevet sælges websitet sammen med. Det sker jo hver dag, at nogen sælger en webshop med tilhørende kundedatabase, så jeg ser ingen problemer i dette. Det er jo ikke kun maildatabasen der sælges - omend det er den der har en værdi.

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 14:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil bestemt også mene, at det er ulovligt. Sælges de sammen med en side, hvor de har tilkendegivet, at de ønsker eksempelvis nyhedsbrev fra, så må man gerne sende nyhedsbreve fra siden, omhandlende det givne emne siden beskæftiger sig med. Man må dog ikke sælge sådan en liste og sende materiale til dem, som de ikke har tilkendegivet ønske om.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Fra  BIZON Skrevet kl. 14:49

Rasmus Jakobsen:
Jeg vil bestemt også mene, at det er ulovligt. Sælges de sammen med en side, hvor de har tilkendegivet, at de ønsker eksempelvis nyhedsbrev fra, så må man gerne sende nyhedsbreve fra siden

Det fremgår at mit første indlæg at websiden indgår

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)