Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mailliste med 16.000 modtagere sælges

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

allerup:

Bliver spændende at høre udfaldet.

Rust dig med tålmodighed.
Jeg har før brugt rigtig lang tid på at vente på et svar fra den kant.

Men husk for alt i verden at dele svaret med os andre, for som Martin Thorborgs virtuelle kindhest til mig gør det lysende klart: Det er hamrende relevant.

Venlig hilsen

Hans

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:32

allerup:
Bliver spændende at høre udfaldet.

Lad os satste på et hurtigt svar. Som nævnt flere gange, er det et interessant produkt du har, og jeg er ikke i tvivl om at du kommer til at gøre en god handel.

Jeg er i hvert fald også interesseret, når vi ved hvordan det skal foregå :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:35

Hans Stokholm Kjer:

Jeg er helt enig.
Jeg havde ikke set David Mc Nallys kloge uddybning, og jeg troede inderligt ikke, at det kunne være ulovligt at overdrage sin lovlige forretning til andre.
Så jo - jeg blev også klogere, og jeg glæder mig meget til at se udfaldet.

Venlig hilsen

Hans

Årsagen til FOM indstilling til den slags skal findes mange år tilbage. Da folk positivt skulle tilmelde sig de kategorier som man ønsker information omkring, så forhindrede det en del i at "handle" med e-mail adresser, da det så når de blev brugt blev betragtet som spam og takseret meget dyrt.

Det kan derfor være svært at fusionere 2 online virksomheder der laver affiliate og tiltrækker kunder, for hvis den ene gør det for mobiler og den anden gør det for hårprodukter, så kan maillisten for mobilsiden ikke få tilbud på shampoo.

Jeg snakkede også med en jurist i forbindelse med et site jeg søsætter på et tidspunkt. På det site får folk noget gratis og det er ganske brugbart. Ideen var så at sælge annonceplads i mails der blev sendt da hver kunde som minimum i perioden vil modtage 20 mails og potentielt ville langt over 100.000 hente denne gratis ting. Hvorfor der ville kunne tilbydes 2 millioner eksponeringer mod kundebasen i disse e-mails.

Det blev så klart afvist at hvis det var gratis vaskepulver jeg ville give væk, så måtte jeg ikke inkludere et tilbud i selve mailen MED MINDRE at folk ved tilmelding har afkrydset helt specifikt hvad de ønsker info omkring. Men den stoppede ikke det.. Hvis folk f.eks. afkrydser de er interesserede i biler, så må man ikke sende den en mail med tilbud på en autobarnestol, så skal de have afkrydset Tilbehør til biler...

Når man skal handle/lave den slags, så kan man ligeså godt gøre det rigtigt, da man ellers risikere at miste mange mange mange penge samt dårlig omtale i medierne.

Det man kan sige der ifm med FOM kan betragtes som værende hamrende uproff er at der IKKE er en vejledning for hvordan den type virksomheder kan handles, da disse jo vil være mere og mere interessante fremover. Men det er typisk dansk, at man tvinges til kreative løsninger istedet for at komme med en vejledning der kan afkrydses for at gøre tingene rigtigt.

For som I nævner, der er rigtigt rigtigt mange der tror at køber man et koncept eller en virksomhed, så er den hellige grav velbevaret, men det er den langt fra.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Allerup:
En anden mulighed er at få en forhåndsbesked fra Forbrugerombudsmanden, så det har jeg anmodet om. Så kan evt. interesserede købere jo blot afvente denne besked, inden den endelige handel.

Nu faldt jeg lige over dit navn i en anden tråd, og kom i tanke om at vi aldrig hørte svaret fra Forbrugerombudsmanden.

Da det er ret interessant hvad de siger om et salg som dette, kunne det være sjovt at høre hvad de svarede?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)