Hej,
Det valg vi nu skal træffe, er om vi skal satse og ansatte en reel mødebooker, eller om vi skal benytte os af et mødebookings bureau. Jeg har gennem netværk hørt forskellige erfaringer med mødebookings bureauer, og jeg synes det er svært at konkludere hvorvidt det er pengene værd. Formålet med dette indlæg er at opsamle endnu flere erfaringer og eventuelle anbefalinger af mødebookings bureauer, som kan ruste mig endnu bedre på, til at træffe den rigtig beslutning. Jeg er blevet anbefalt Valeur mødebooking (http://www.valeur.dk/telemarketing/moedebooking/), men har endnu ikke kontaktet dem. Altså: - Har du/I benyttet mødebooking? - Hvordan har resultaterne været? - Er der noget man skal være særligt opmærksom på? Jeg ser meget frem til at høre nogle af jeres gode råd. |
man kan göre meget selv.
Sörge for at man har styr på sagerne.
Feks brug af phonersystem, så man har styr på aftalerne.
Sende medarbejderne på salgskursus.