|
Tak for et fint webinar, på trods af, at der kom en del uventet dramatik Jeg skrev fire spørgsmål herinde på debatten, men det var desværre kun ét, som blev besvaret. Derfor ville jeg høre, om du har mulighed for at svare på følgende tre spørgsmål, Thomas: 1. Hvordan forholder du dig til følgende: http://www.version2.dk/artikel/google-kulegraves-af-ftc-undersoeges-misbrug-af-reklame-soegninger-29281 2. Hvordan ser en typisk dag ud for dig? Du har mange projekter i gang ved jeg, så det kunne være interessant at få et indblik i, hvordan du prioriterer din hverdag - og sørger for, at udnytte tiden bedst muligt. 3. Hvordan tror du, at fremtiden bliver inden for SEO? |
Hej Casper
Ja kort:
1. Umiddelbart mener jeg, at Google kan gøre, som de vil under hensyntagen til gældende lov. Det er et privat firma med profit for øje og ikke en statslig eller på anden måde non-profit organisation. Hvis - og jeg skriver HVIS - de forfordeler egne tjenester, er det vel ret naturligt.
2. Jeg fortalte faktisk lidt om min hverdag under webinaret. Men mere detaljeret? Jeg vil ikke afvise, at jeg skriver en blogpost om det en dag her på Amino eller hjemme hos mig selv på thomas-rosenstand.dk, for du er langt far den eneste, der har spurgt. En enkelt ledetråd skal du have: Outsourcing :-)
3. Mere fokus på brugeroplevelser end nu. Større skel mellem "husmands-seo" og gennemført 360 graders hollistisk SEO. Større fokus fra søgemaskinerne på sociale signaler end der allerede er. Fortsat en stor underkapacitet af leverandører til de lidt tungere løsninger. Og - desværre - fortsat en hulens bunke fejlretning af såkaldt "søgemaskinevenlige" webløsninger (det har faktisk aldrig været værre, end det er nu).
Beklager det lidt korte svar - jeg har en middagsaftale lige om lidt.
God weekend.
Bliv gratis medlem