Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thomas Rosenstand og Thorborg webinar den 30. juni

Side 8 ud af 9 (88 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det var hyggeligt at se 2 glade drenge, hygge sig med småkager indenfor i det dårlige vejr :-) Og masser af god info til folk der overvejer at bosætte sig udenlands.

Man følte sig velkommen. Godt gået !

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:06

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:18

Tak for et fint webinar, på trods af, at der kom en del uventet dramatik Lightning

Jeg skrev fire spørgsmål herinde på debatten, men det var desværre kun ét, som blev besvaret.

Derfor ville jeg høre, om du har mulighed for at svare på følgende tre spørgsmål, Thomas:

1. Hvordan forholder du dig til følgende:

http://www.version2.dk/artikel/google-kulegraves-af-ftc-undersoeges-misbrug-af-reklame-soegninger-29281

2. Hvordan ser en typisk dag ud for dig?

Du har mange projekter i gang ved jeg, så det kunne være interessant at få et indblik i, hvordan du prioriterer din hverdag - og sørger for, at udnytte tiden bedst muligt.

3. Hvordan tror du, at fremtiden bliver inden for SEO?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper

Ja kort:

1. Umiddelbart mener jeg, at Google kan gøre, som de vil under hensyntagen til gældende lov. Det er et privat firma med profit for øje og ikke en statslig eller på anden måde non-profit organisation. Hvis - og jeg skriver HVIS - de forfordeler egne tjenester, er det vel ret naturligt.

2. Jeg fortalte faktisk lidt om min hverdag under webinaret. Men mere detaljeret? Jeg vil ikke afvise, at jeg skriver en blogpost om det en dag her på Amino eller hjemme hos mig selv på thomas-rosenstand.dk, for du er langt far den eneste, der har spurgt. En enkelt ledetråd skal du have: Outsourcing :-)

3. Mere fokus på brugeroplevelser end nu. Større skel mellem "husmands-seo" og gennemført 360 graders hollistisk SEO. Større fokus fra søgemaskinerne på sociale signaler end der allerede er. Fortsat en stor underkapacitet af leverandører til de lidt tungere løsninger. Og - desværre - fortsat en hulens bunke fejlretning af såkaldt "søgemaskinevenlige" webløsninger (det har faktisk aldrig været værre, end det er nu).

Beklager det lidt korte svar - jeg har en middagsaftale lige om lidt.

God weekend.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:49

Tak for den hurtige respons som altid, Thomas. Jeg kan godt huske, at du berørte din hverdag kort, men jeg kunne godt tænke mig et endnu større indblik.

Så jeg håber, at der snart følger en video eller en blogpost :-)

God weekend.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:03

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 00:24

Hej Martin super godt Webinar!:)

Måske er det lidt hurtigt jeg spørger, men har i  tænkt over hvornår næste gang skal være?

For ville ønske der var sådan nogle her mindst 1 gang om ugen, håber i hvert fald snart der vil komme endnu et af dine super gode webinar!:)

Mvh Christoffer Nielsen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:34

Vores plan er stille og rolig at komme op på 1 om ugen, men vi skal lige have det hele til at følge med.
Det tager mig en hel dag at afvikle m.m. og dertil skal jeg have folk her til.
Det var let med Thomas, men mere omstændigt med andre.

Vi er igang med at bygge et "Studie" i København og nu mangler vi så bare en "studievært" :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 18:20

Martin Thorborg:
Vores plan er stille og rolig at komme op på 1 om ugen, men vi skal lige have det hele til at følge med.
Det tager mig en hel dag at afvikle m.m. og dertil skal jeg have folk her til.
Det var let med Thomas, men mere omstændigt med andre.

Vi er igang med at bygge et "Studie" i København og nu mangler vi så bare en "studievært" :-)

De bedste hilsner

Martin

havde nu ellers håbet på det var dig der var "vært" hver gang:)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rami andersen:
havde nu ellers håbet på det var dig der var "vært" hver gang:)

På overfladen kan det måske godt ligne et ønske der er urimeligt og nemt at stille. 

Martin Thorborg, du ved helt sikkert godt her at du har gjort dig selv til frontfigur med succes. Det betyder også at det er en del af det du sælger. Ligesom Anthony Robbins heller ikke kan udskifte de offentlige events ud med en anden person (selvom de er dygtige). Selvom hans timeløn er ynkelig i forhold til det er det hans branding. Firmaets "kernekompetence" er ham - og det er ham der trækker.

Egentligt et centralt spørgsmål for alle iværksættere - hvad skal jeg bruge min energi på og hvad jeg skal jeg bruge andre til.  

Jeg ville i hvert fald overveje om ikke det var bedre at "nøjes" med en event engang om måneden med dig - fremfor at lave en med en anden person en gang om ugen. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 8 ud af 9 (88 indlæg)